drinken bij of na de boterham

Hoi mama's
Onze dochter Finette is bijna 1 jaar.
Ze eet tussen de middag 1 a 2 boterhamen en daarna nog een klein flesje van 150cc, maar daar drinkt ze niet zo veel van. Geven jullie al wat anders? en wat dan? We hebben al gewone melk geprobeerd uit een gewone beker maar toen begon
ze keihard te huilen, geen sucses dus. groetjes Miranda

Hey,

Dani (bijn 11 maanden) krijgt eerst haar boterham en daarna de fles (180 en 6 schepjes) Die vindt ze veel lekkerder dan de boterham, want die gaat helemaal op.

swen eet tussen de middag 1 boterham en soms een plakje ontbijtkoek erbij.
daarna een klein flesje gewone melk (ong 120 ml)
de ene keer dirnkt hij alles op, de andere keer niet...
's ochtends ktijd hij aan vocht tussendoor wat thee en 's middags of thee of water of diksap.

groetjes!

Hai!

Lees hier vaak even mee, en zal nu ook reageren. Elise (23 jan 09) krijgt eerst haar boterham (meestal 1 soms 1 1/2) en krijgt ongeveer 180 ml halfvolle melk die ik even opwarm in de magnetron. Ik geef het in een tuitbeker. Als ze niet wil (omdat ze te moe is... giet ik het in een fles over en leg ik haar met de fles in bed, die drinkt ze dan in een paar tellen leeg!

Wat ik bij mn oudste weleens deed, was mengen: 90 ml opvolgmelk, 90 ml gewone melk....

Elise krijgt 's morgens 150 ml melk, dan een uur later, 150ml sap of thee. In de middag drinkt ze nog zo'n 200 ml sap/thee.
Na het eten eet ze veel kwark/yoghurt, dus ze krijgt verder niets meer te drinken en gaat om 19uur naar bed.

Hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Dat opwarmen en/of mengen zou ik echt eens proberen!

Gr Antoi

Eveline krijgt sinds ze 9 maanden is bij iedere maaltijd water aangeboden (tuitbeker). Tegenwoordig drinkt ze daar ook enthousiast van, ze wil zelfs niet meer verder eten als ze niet tuitbeker in haar beheer heeft. Neemt tussen hapjes door continue slokjes. Totaal drinkt ze denk ik wel 300 ml water per dag.

Verder heb ik nog niet geprobeerd en krijgt ze nog moedermelk.

Thomas krijgt sinds kort ook zijn melk bij het middag eten.
Hij eet 1 a 1.5 boterham en daarbij 150cc opvolgmelk in een flesje.

Nog 1 maandje en dan word Thomas 1, dan mogen we over gaan op normale melk. Ben benieuwd hoe hij dat vind.

Hoi Mama's,
bedankt voor jullie reacties. Ik heb sinds een week gewone melk in een flesje gedaan even opgewarmt en dan drinkt ze daarvan, eerst niks maar nu goed, gelukkig groetjes Miranda

Terug
Bovenaan