Ik heb nog een vraagje. Mijn dochtertje van bijna 9 maanden drinkt namelijk niet zo goed. De laatste tijd wordt ze regelmatig 's nachts wakker en vervolgens 's ochtends ook vroeg wakker en heeft dan enorme dorst. Ze krijgt dan om ongeveer 6.30 uur een papfles (180cc water, 6 scheppen en bambix). Ze drinkt deze dan ook heel gulzig op. Verder drinkt ze bij haar boterham rond 12.00 uur slechts 100cc melk en 's avonds om 19.00 uur komt ze vaak ook niet verder dan 100cc. Ik probeer haar tussendoor water of diksap te geven maar ze wil hier niets van weten.
Ik denk dat ze beter zal slapen als ze meer drinkt maar hoe krijg ik haar aan het drinken? Of heeft iemand andere tips waardoor ze weer wat langer door zal slapen.
Ze sliep voorheen namelijk tot 7.30-8.00 uur 's morgens en had dan echt niet zo'n dorst. En nu is ze vaak vanaf 5.30 uur al wakker.
O ja, we hebben ook al geprobeerd haar 's avonds voordat wij naar bed gaan drinken te geven maar ze slaapt dan gewoon verder in onze armen en drinkt niets....
Marieke
Ik denk dat ze beter zal slapen als ze meer drinkt maar hoe krijg ik haar aan het drinken? Of heeft iemand andere tips waardoor ze weer wat langer door zal slapen.
Ze sliep voorheen namelijk tot 7.30-8.00 uur 's morgens en had dan echt niet zo'n dorst. En nu is ze vaak vanaf 5.30 uur al wakker.
O ja, we hebben ook al geprobeerd haar 's avonds voordat wij naar bed gaan drinken te geven maar ze slaapt dan gewoon verder in onze armen en drinkt niets....
Marieke