drinken en hoesten

Hallo
Allereerst vind ik het absoluut geen verbetering met het vorige forum

Hallo
Daar veb ik weer.
Wie heeft er ervaring met baby`s die heel erg lastt hebben van slijm tijdens de verkoudheid en dus tijdens het drinken veel moeten hoesten.
Mijn dochter is nu al ruim 3 weken verkouden en ik heb al de doc geraadpleegd en het nagevraagd bij het CB of het kwaad kan maar ze zeggen allebei dat het toch vanzelf moet overgaan.
Ik heb al bijna 2 flesjes bisolvon erdoor heen en nog blijft ze met slijm zitten waardoor ze superslecht drinkt.
Ik krijg het al warm als ik haar die fles moet geven want dan wordt het weer een gevecht!
Verder is ze vrolijk maar ik weet niet meer wat ik moet doen
HELP
GR Sylvia
 
Hoi (ik weet niet meer hoe je heet en kan het ook niet teruglezen op deze nieuwe manier)

Ik vind het ook absoluut geen verbetering.
Mijn kindje heeft ook veel slijm, maar daar kunnen ze niets aan doen. Ik heb er ook al heel wat Bisolvon doorheen. Blijven volhouden en hopen dat het overgaat dan maar.

Groetjes en sterkte,
Machteld (bij het inloggen mocht ik niet mijn naam gebruiken, dus heet ik nu Pierlala (ook belachelijk!))
 
Hoi, door de melk krijg je geloof ik juist meer slijmvorming. Wat je kunt proberen (als de flesjes wel goed worden gedronken)is om er bv.wat meer water bij te doen. Onze huisarts heeft ook gezegd; 's ochtends gelijk wat water geven om de ergste slijmtroep weg te halen. Misschien een idee om een beetje water vooraf aan een flesje te geven? succes ermee.
 
Terug
Bovenaan