Drinken en zwanger worden.

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Wij krijgen vanavond visite en ik denk dat het best gezellig gaat worden, ook heb ik alchol in huis gehaald en om eerlijk te zeggen heb ik zin om ook weer eens lekker wat te drinken. Niet tot ik echt dronken ben natuurlijk maar een beetje aan geschoten zijn lijkt me ook wel weer eens lekker, (lang geleden)
Maar we willen ook graag zwanger worden... maar wat vinden jullie, moet ik me inhouden of zal ik me gewoon lekker eens laten gaan?
En heeft het veel invloed op het zwanger worden voor een vrouw...
Ik weet wel bijna zeker dat als we allebei iets gedronken hebben dat we heerlijke sex zullen hebben vanavond. hmmm ;-) En ik zit nu ongeveer rond mijn eiersprong.

Graag hoor ik jullie mening want ik twijfel nogal....

Liefs noomie22, 23 jaar, eerste kindje, ronde 13 geloof ik

Hoi,

Nou, lekker een glaasje (of 2, 3...) nemen zou ik zeggen! Anders kan je niets meer doen. Lekker van genieten en wie weet waar het nog goed voor is!
Veel plezier!

Liefs Suusje

Hoi!

Ik heb altijd begrepen dat je de eerste (twee??) weken nog geen bloedband/contact hebt met de kindje en dat het daarom niet uitmaakt als je "in den beginnen" af en toe eens doorzakt. Zolang je het niet regelmatig doet lijkt het me geen probleem hoor!

Have fun!

Groetjes
Sylvia

Ha meid,

Dit is inderdaad een best lastig item. Ook ik heb me deze vraag regelmatig gesteld.
Wij zijn nu ook 13 maanden bezig en we zijn doorverwezen. De eerste onderzoeken  gehad en  de uitslagen waren niet al te rooskleurig.

Nu moeten we 1 maart weer terug komen.  
Het is hier carnaval; wat moet ik doen. Niet of wel drinken.
Samen hebben we het er over gehad en besloten dat ik gewoon gezellig carnaval vier. Met waarschijnlijk een aantal te veel biertje op en wat dan nog. Een maandje meer of minder maakt nu ook niet meer uit! Was onze redenatie.
Dus ik vier nu carnaval en mocht het deze maand toch zo zijn.... Dan ga ik dan direct op non-alcohol! Dus nu effe vier dagen lekker feesten!

Sterkte!

Juffy

Hoi Dames,

Nou, ik voel mij zo stom dat ik mij heb laten gaan dit weekend. Heb geen idee of ik nu al zwanger ben na ronde 1 , dat weet ik pas over een week. Dus nu stressen.... Ik wil dit nooit meer meemaken om in de angst te zitten. Ik heb namelijk een keer een discussie op een forum gelezen omtent dit onderwerp en daar zaten een paar pittige meningen tussen dat het wel kwaad  en zo. Nu voel ik mij natuurlijk enorm schuldig en zo dom! Ik was zo goed bezig de laatste maanden , sporten, stoppen met roken, vitaminepillen en foliumzuur! Ik ga vanaf nu op gezonde voet verder en zal mij nooit meer laten verleiden tot het drinken van alcohol.
Dames dit moest ik even kwijt en ik hoop dat we allemaal snel en gezond zwanger mogen zijn.

groetjes.

Hoi meiden

Sorry dat ik me er even mee bemoei hoor. Ik kom zelf ook van dit forum af en ben nu 14 weken zwanger. Ik ben zwanger geraakt in de 12e (!!!) ronde.
De eerste maanden heb ik me ook heel druk gemaakt om wat je wel en niet mag, maar dit is echt nog niet noodzakelijk hoor. Het kan zomaar gebeuren dat je een jaar bezig bent. Ik zou je dan echt niet aanraden om een jaar lang te leven als een zwangere......

De eerste weken van je zwangerschap maakt het echt nog niet uit, dus geniet ervan zolang het nog mag. Als je straks echt zwanger bent, heb je genoeg om je druk over te maken......

Heel veel succes allemaal!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan