drinken in de hitte

A

Anoniem

Guest
Wij gaan een dezer dagen op vakantie naar Frankrijk. Mijn kleine van 5 maanden drinkt 5 flessen van 200 cc FV. Dus zit op het maximum van een liter. Mag ik hem nog extra geven in de hitte?

Dan het grote probleem. Alleen water in een flesje drinkt meneer niet. Hoe kan ik hem dan extra vocht toedienen?

En diksap? Floor heeft hier aardig wat van gedronken toen we op vakantie waren en het warm was.  

In principe heeft je kleine niet meer nodig volgens mij. Misschien af en toe wat extra afkoelen door een nat washandje over zijn gezicht, armen en benen te halen. En lekker buiten in het badje.
Quinn drinkt water ook niet uit zijn flesje en ook niet uit de tuitbeker. Wel uit een gewoon bekertje en flesje met zacht tuitje.
Groetjes Veerle

als ik denk dat hij dorst heeft krijgt hij gewoon extra drinken van mij.

verder: schaduw, koele badjes en water uit een beker is hier de oplossing.

diksap blieft deze  meneer weer niet.

hoi

je kan indd wat diksap proberen selina dronk ook absoluut geen water toen ze 3 maanden was ben ik diksap begonnen en dat ging goed en als je denk dat het te warm is kan je altijd proberen of ie dorst heeft heeft ie dat niet dan niet ze geven het zelf meestal wel aan als ze dorst hebben.succes

liefs tara mama van selina 14-04-07

Hi,

Mijn kleintje van 5 maanden krijgt 4 flessen van 200 cc maar ook hem ik ik tussendoor slokjes water. Drink zelf maar eens een paar uur niet  als het warm is. volgens mij hebben die ukkies toch ook dorst tussendoor.

Gr,
Lin

het is op deze leeftijd nog niet nodig.maar als de flessen goed leeg gaan en je denkt dat ze behoefte heeft aan meer kun je wat extra water bij de voeding doen.maar dan moet de fles wel leeg gaan anders krijgt ze ook minder voedingstoffen binnen omdat je het in feite verdunt.boas neemt ook geen andere dranken uit de fles,maar wel uit een tuit (wel half knoeiend,maaar hij krijgt wat binnen).misschien wil jou kleine dat ook wel?of wat slokjes uit een gewone beker,lebberen aan een ijsje.....alle beetjes helpen.
fijne vakantie!!
groetjes karin

Terug
Bovenaan