Hoi allemaal!<br />Nou even van me afschrijven.. ik heb echt zeeën van geduld, maar momenteel is dat echt even ver te zoeken.. onze zoon (nu 10maanden) is nooit een beste drinker geweest. Nou krijgt hij nog 3 flessen van 200cc. Prima verder, maar dan.. hij drinkt daar twee flessen van leeg (ochtendfles van 7.30u en de middag fles van 15u). De andere fles weigert hij gewoon te drinken (19u voor het slapen gaan) Nou vind ik dat verder nog niet zo’n probleem, maar daarnaast wil hij absoluut geen water of thee drinken.. hij krijgt dus letterlijk maar 400cc op een dag aan vocht binnen.. veelste weinig! Tuurlijk krijgt hij fruithapjes en eens yoghurt, maar daar haalt hij geen voldoende vocht uit..Nu heeft hij nog wel plas luiers, maar niet extreem veel.. verder gaat het avond eten prima en het brood eten ook wel (misschien goed te vermelden hij heeft nog geen tandjes..) <br />Nu mijn vraag, heeft iemand tips om te leren water of thee drinken? Of iemand die een soort gelijk iets heeft mee gemaakt met zijn kleintje? en wat voor bekers gebruiken jullie voor het water of thee? Voel me zo ontzettend radeloos, we proberen van alles. Verschillende bekers etc. Niks lijkt te werken.. Ik wil namelijk niet dat hij nog minder vocht binnen gaat krijgen. <br />Liefs…<br />