drinken met dit warme weer

A

Anoniem

Guest
hoi
ik was wel benieuwd hoe jullie kindjes drinken op het moment met dit hete weer
annique drinkt haar melk slecht
smorgens krijgt ze pap 200cc met lepel en dat gaat goed

normaal tussen de middag 120cc maar dit wil ze niet , ook geen pap
en sávonds 100cc melk ofzoiets

gelukkig drinkt ze tussendoor wel 3 sapflesjes ongeveer leeg bijna 400cc

hoe geven jullie die melk?
warm of lauw of koud misschien?

ik geef annique extra yogurt tussendoor voor haar zuivel.

ik was wel benieuwd hoe de rest van de kids drinken met dit weer

liefs sandra

Dean drinkt z'n melk redelijk op. Pap gaat er ook wel in. Alleen meneertje wil geen water, fruitsap of roosvicee, maar wil alleen maar appelsap. Hij drinkt niet zo veel, misschien als het echt warm wordt.

Groetjes,
Nelly.

Melk is hier geen probleem, dat gaat prima alleen sap, water, thee...dat wil er niet in.
En Linde heeft toch al moeite met haar ontlasting erg lastig dus.
Maar ik blijf proberen om er iets in te kijgen.
De melk krijgt ze 's morgens en 's middags na een boterham en 's avonds voor ze gaat slapen.
Die laatste mag er eigenlijk af maar laten we toch maar zo anders krijgt ze echt te weinig vocht binnen.
Succes, lastig hé, eigenlijk moeten ze meer vocht met dit weer maar zie het er maar in te krijgen.

groetjes Danielle.

Mijn dochtertje drinkt met het warme weer erg goed, nog meer als normaal.
Haar melk drinkt ze lauw tot warm, ze vind het allemaal goed.
Ik moet haar wel veel vaker verschonen, want ze plast ontzettend veel.
Dus bijons gaat het wel heel goed...

Marianne

Yoëll drinkt zn melkflessen lauw en verder drinkt ie heel goed overdag.....maar mama is heel lief voor hem en ik heb een soort van blender via de tellsell gekocht en daar gooi ik heel veel vers fruit in en dat komt er uit als sap...dus hij krijgt geen fruithapje maar een fruitflesje hij drinkt ongeveer 2 flesjes van 125 ml hiervan en dan wat thee en een flesje roosvicee....

In het fruitsapje van nu heb ik peer,appel,sinasappel,aardbeien, meloen en mango in hij vind het echt smullen....

Liefs Denise

hallo

Tycho krijgt in de ochtend en middag 200 ml melk en de avond 130 ml
verder drinkt hij gemiddeld nog 300 ml aan appelsap of diksap. En hij drinkt graag met mama mee thee enzo dus als ik drink drinkt hij ook...

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan