drinken tussendoor

Laura krijgt nu een fles minder op een dag, maar heeft nu tussendoor wel dorst. Uit een tuitbeker zuigen snapt ze nog niet, ze wil wel gewoon uit een bekertje drinken maar dat is zo'n geknoei, dan wordt haar truitje nat. Hoe geven jullie tussendoor drinken, in een fles of bekertje of iets anders? Ik geef haar nu gewoon water, wat geven jullie? Ze is nu bijna 7 maanden.

Hoi,

Ik geef Nynke tussen door een beetje  Roosvice gemengd met water zit toch wat meer smaak aan en ze vind het heerlijk,meestal drinkt ze daar 2 kleine flesjes van op per dag.
Wij geven Nynke dus nog gewoon drinken uit een flesje ze is nu iets meer dan 7 maanden oud.
Ik denk niet dat  Nynke al uit een bekertje kan drinken....

Liefs Zonnetje

Renske krijgt gewoon water tussendoor als drinken. Ze is nu 7 maanden en drinkt dat uit een beker. Ik hou de beker vast en het gaat prima, met kleine slokjes. Alleen melk krijgt ze uit een fles.
Zo heb ik mijn oudste ook leren drinken uit een beker.

Hoihoi!

Wij geven onze dochter 9 maand drinken uit een bekertje (tuutje waar de neus uit is) verkopen ze bij de etos. Ik doe haar dan altijd twee slabben om eerst een van plastic en daar overheen een stoffen slab die het vocht opneemt. Dit gaat erg goed!

Hoi,

Mijn dochter krijgt thee. Water, sappen en siroop vind ze niet lekker. Ze is nu ook 7 maanden en sinds ze 4 maanden is drinkt ze soms mee met mij uit een beker. Ik hou er gewoon een grote doek onder, die vangt alles wel op. En zij vind het zo leuk om mijn drinken op te drinken hihi.
Tuitbeker snapt ze nog niet, alhoewel ik het wel vaak probeer. Ze krijgt dus ook een klein flesje, en drinkt hier zelf mee.
Helaas is het geen drinker. Ze krijgt alleen 's ochtends en 's avonds nog een fles en verder drinkt ze maar 50cc als ze echt wil  Beetje weinig dus.....

@ jocisi, wat voor beker bedoel je? Ik ken die niet.... Of is dat er zo'n eentje met een rietje?

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan