drinken uit beker?

Is hier iemand die zn kindje al uit de beker laat drinken? blijkbaar leren de meeste het tussen de 8 en 10 maanden. Ik zal er voglende week eens mee gaan beginnen maar het lijkt me niet echt een succes worden haha..

Ik laat mick wel eens uit een gewone beker maar dan hou ik de beker vast ;-) anders heb ik er ook nog niet echt vertrouwen in haha

Wij zijn hier nog niet echt mee bezig (onze dochter is dan ook nog geen 8 maanden), maar zij onze oudste heeft het heel lang geduurd voordat ze het kon en dat is ook helemaal goed gekomen, dus ik zie wel hoe het gaat.

Wij kregen bij onze oudste 't advies om te beginnen met yoghurt te drinken uit een beker. Dit kan inderdaad nu, met 8 maanden. Uiteraard hou je dan zelf de beker vast, dat duurt nog echt heel lang voordat ze het echt zelf kunnen.
Ben nu met Harm begonnen met de yoghurt te drinken, hij wil dit namelijk niet uit de papfles drinken, en alles er in lepelen vind ik ook een gedoe. Doe tot ongeveer halverwege de yoghurt laten drinken, dan 't laatste lepelen.
Liefs

Hier drinkt ie zijn diksap ook al uit een antilekbeker van 6 maande, dit omdat hij onze koffie bekkers zo interesant vond, ik heb er toen een gekocht en met de dag gaat het steeds beter.

Terug
Bovenaan