drinken uit een antilekbeker

hoi dames,

ik heb vandaag voor mijn dochter van 1,5 jaar een antilekbeker van difrax gekocht. nu heeft ze geen flauw idee hoe ze er uit moet drinken. en ik wil het haar toch wel leren, omdat we vaak lange afstanden in de auto zitten en dan is het wel gemakkelijk als ze het kan.
uit een gewone beker drinken kan ze al helemaal zelfstandig, maar dat is niet echt handig in de auto.
iemand tips?
 
ja ik ook graag! heb dezelfde beker en dat is nog moeilijk want thijmen snapt er niets van en krijgt het ook niet voormekaar....
alleen de fles heeft momenteel nut|!

liefs
 
Wij hebben een drinkbeker met een rietje, die is ook anti-lek. Misschien is dat een idee?
Onze dochter drinkt uit alles goed, maar die met het rietje is wel helemaal favoriet.
 
Ook hier een fan van de rietjesbeker van difrax. Ook beter voor de ontwikkeling van de spieren in de mond (ik ben ook logopediste).
Maar super dat ze goed uit een gewone beker drinkt.
Anti-lek-tuitbeker is een stap terug, dus de rietjesbeker.
Succes
 
hoi missyM,

ik heb nu een antilekbeker met rietje. maar ze heeft geen idee wat ze daarmee moet. ze bijt er alleen maar op.
dus wil graag tips hoe ik haar dat kan leren
 
Ik heb het met een pakje voor elkaar gekregen destijds. Heb je net iets meer de kans om het wat te 'regelen'
Rietje in de mond, heel ietsjes in het pakje knijpen (eerst zelf even een grote slok nemen, anders ga je gauw te hard ;-)) toen mijn ventje in de gaten had dat daar wel heel lekkere appelsap uitkwam had hij het zo door! Toen was 't met de rietjes beker ook zo in orde!

Succes!
 
Loïs (15 maanden) drinkt ook alleen maar met een rietje. Ze wilde haar fles op een gegeven moment gewoon niet meer, alleen in bed als ze rustig lag... nou dat vond ik op een gegeven moment echt zo lastig! Ik ben het toen met een rietje gaan proberen... elke dag 3 keer oefenen, zelf voor doen en daarna proberen.. het idee van het pakje is een goed idee dan weten ze dat er iets lekkers in zit.
Na een week was ze helemaal van de fles af! Ze is het nu na een paar weken zelfs al helemaal verleerd... zo grappig om te zien hoe snel dat gaat.

En over lange afstanden: het is goed om elke twee uur een stop te maken... zeker voor de kleine... dan kun je haar dan toch wat te drinken geven en hoeft je kind niet tijdens het rijden te drinken... en het is beter voor de tanden om het drinken gelijk helemaal op te drinken.
 
Terug
Bovenaan