Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil ook nog even laten zien dat ik al uit een tuitbeker drink, maar dan zonder de tuit, dat gaat veeeel makkelijker! Hier zit ik bij oma op schoot mijn melk te drinken.
Jeetje Isa, wat goed van jou! Ik ga er graag nog even bij liggen hoor, met fles dus. Ik snap zo'n stomme tuit helemaal niet. Misschien moet mijn mamma die tuit er ook eens afhalen.
Vanmiddag ga ik naar oma, en die is wel van die gekke uitprobeersels, dus ik zal het eens aan haar voorleggen.
Drinkse!
Liefs van Kian
Wat een grote meid!!
Julian drinkt zijn biogarde uit een oefenbeker. Een beker met uitsparing zodat zijn neus niet direct klem zit. Heb het ook geprobeerd met water, maar dat is nog te vloeibaar, alles werd nat!
Drinkse!
Hier zijn wij ook druk aan het oefenen met de 'tuit'beker. Soms met tuit en soms zonder ik weet nog niet wat beter gaat eigenlijk. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen wat een leuk truitje heeft ze aan....... mijn dochter heeft de zelfde!