drinken uit rietje / beker

Enzo drinkt al tijden uit een beker met een rietje wat helemaal super gaat maar nu het probleem; de beker verkopen ze nergens meer aaaaaaahhhhhh. En de bekers die hij nu heeft zijn zo goed als versleten....zucht...
Ik heb nu al, denk ik, 4 andere bekers met rietje uitgetest maar dat is niks. Of ze zijn niet lekvrij of dat soort van Nuby en die rietjes dat snapt hij niet.
Ik had die donkerblauwe Sesamstraat-bekers van de Action.

Maar goed, gisteren heb ik weer eens geprobeert Enzo een beker te geven. Beetje water erin en testen die hap. En hij morste verbazingwekkend weinig en gooide de beker ook niet dwars door de keuken!!
Nou, maar vandaag weer ff verder oefenen.

Maar mocht iemand de rietjes-beker ergens te koop weten....ik zou het graag willen weten want die dingen zijn super

liefs
di silva

Hoi,

En hebben ze die niet meer bij een andere vestiging? Heb je er een foto van? Ik moet vanmiddag in Doetinchem zijn, daar zit ook een Action. Was van plan er langs te gaan, en wil best even voor je kijken of ze er daar nog een paar hebben.

Ik gebruik voor Danae een rietjesbeker uit Duitsland. Gekocht bij Kaufland. Gewoon een bekertje met deksel en een hard rietje. Niet antilek.  Ze kunnen zonder deksel en rietje ook gewoon uit de beker drinken. Ze zijn in leuke kleurtjes en met (Danae haar favoriet) Pooh te krijgen. 4 voor 5 euro geloof ik. Gaan lang mee.

Groetjes, Cathy

hoi Kat,

tnxx dat je ook wil kijken voor me. Ik kan ff alleen geen foto maken, geen toestel aanwezig, lekker handig he...
Maar de bekers zijn donkerblauw met daarop Bert en dat varkentje van Sesamstraat op een boot. De bovenkant is wit en je kan de bovenkant draaien zodat het rietje erin verdwijnt cq tevoorschijn komt.
Nou, ik hoop dat je uit mijn beschrijving komt ha ha ha ha.

Ik ga binnenkort weer naar Duitsland, ik zal dan ook eens bij de Kaufland kijken. Ben er nog nooit geweest. Real had in elk geval niks bijzonders voor Enzo.

liefs
di silva

Hoi,

Sorry voor de late reaktie. Maar ook in Doetinchem helaas geen beker voor je. Ze zijn idd uit de handel. Ze hadden ook niet iets dat er op leek.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan