drinken uit (tuit)beker

Mijn zoon van bijna 10 maanden wil ik leren om uit iets anders te drinken dan de fles. Ik weet dat ze (het cb) vinden dat je meteen gewone beker moet proberen dus dat doe ik afentoe maar is nog al een geknoei, daarom wilde ik tuitbeker proberen. Als ik de beker geef dan probeert hij heel even maar gaat dan als snel huilen of wordt boos en draait weg. Ik heb er een met harde en een met zacte tuit maar dit maakt geen verschil. Als ik na een tijd proberen toch de fles pak drinkt hij wel dus hij heeft wel dorst.
Iemand tips??
 
is het een antilek beker? Krijg je er zelf wel wat uit als je eraan zuigt?
Ik heb ook een beker met een rietje, en dat gaat hier erg goed. Misschien dat dat nog het proberen waard is. als je een antilek-beker hebt, is het misschien een idee om het antilek-ventiel eruit te halen.
(als dat mogelijk is)
 
Ik ben met 7,5 mnd begonnen met de tuitbeker, met anti-lek. In het begin steeds een beetje en daarna de rest uit de fles. We zijn nu een maand verder en hij drinkt nu prima zijn mel bij de boterham uit de tuit. 's ochtends en s'avonds krijgt hij nog gewoon de fles.
 
dat doe ik dus ook, Kirsten is nu 7.5 maand en ze krijgt haar thee eerst uit een tuitbeker en daarna uit de gewone fles. Ze begint nu zelf haar flesje vast te houden zo lief gezicht hihi
 
Gister gaf ik nog een keer de tuitbker. en wat denk je drinkt ie zo bijna hele beker leeg. hahha wat ontwikkelen ze zich toch lekker in hun eigen tempo. ik had niet meer geprobeerd. Misschien dat ze op het kinderdagverblijf nog hebben geoefend of hij is er nu gewoon pas aan toe.
 
Terug
Bovenaan