Drinken voor een baby van 6 mnd

Mijn zoontje Thijs is nu bijna 6 mnd en sinds een tijdje probeer ik hem naast de gewone flessen en hapjes wat drinken bij te geven. Alleen is er een "probleempje", hij vindt diksap en water erg vies (heb al van alles geprobeerd; meerdere soorten, meer/minder water in de diksap, een beetje warm maken etc. etc.). Weten jullie ook wat ik hem nog meer voor drinken mag geven?

Groetjes,
Margreet
 
Je hebt van Olvarit potjes met 'eerste sapje'. Volgens mij perensmaak.
Dat is vanaf 4 maanden en kun je geven.
Of anders thee? Venkel of rooibos kan allebei.
 
hoi hoi,
Ik heb een dochtertje van 6 maanden en ik had het zelfde probleem, totdat ik roosvice probeerde.. dat vind ze heerlijk en drinkt een hele fles per dag.. groetjes chantal
 
hoi nou ik ken het die van mij lust ook niks tedrinken aleen thee (gewoone)ik heb ook al alle smaaken geprobeert maar we houden het bij thee hij lust ook geen pap wat ik er ook in doe ik probeer het af en toe gewoon weer maar zolang hij zn fles wel drinkt vind ik het ook best dat heeft hij nodig en limonade enzo kan later ook wel
groetjes nicole
 
Hai Margreet, mijn zoontje is inmiddels ruim 9 maanden, maar hij lust ook geen diksap en geen water. Ook het 1e sapje gaat er heel moeilijk in. Hij lust heel graag kruidenthee (sterrenmunt en venkel) en dat verdun ik met water. Dan laten afkoelen en hij drinkt het achter elkaar leeg. Misschien dat jouw zoontje dat ook lust. Groetjes Cato
 
Hoi Margreet,



Ik heb hetzelfde probleem. Mijn zoon is bijna 7 maanden en drinkt niets
anders dan melk. Ik heb al Roosvicee, thee, water met klein beetje
melkpoeder, water puur en 1e sapje Olvarit geprobeerd. Alles spuugt hij
uit. Gisteren op het KDV gaven ze hem DIXAP in zijn fles van een mij
onbekend merk dat wordt verkocht bij de C1000. En hij heeft een hele
fles leeggedronken! Morgen ga ik eens even op zoek in de winkel naar
het spul. Als ik een merknaam heb laat ik het je nog wel weten.



Groet

Lies

 
Hoi,
Mijn dochtertje van 6 maanden lust dus ook niks behalve melk, ik ben ook vanalles aan het proberen en bied het haar elke keer weer aan en komt dan ook heel enthousiast naar de fles toe maar zodra ze het geproefd hebt is het over. Ga vandaag eens thee proberen kijken of ze dat wel wil???? En ja anders weet ik het niet... Heb niet het idee dat ze tekort komt maar alle tips zijn welkom hoor
 
Terug
Bovenaan