Drinken

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Ik heb even een vraagje ik ben nu 5 weken zwanger, maar nou heb ik een probleem, als je zwanger ben moet je extra veel drinken, nou ben ik al niet zo n grote drinker ik drink op een dag heel weinig, het lukt me niet om veel te drinken.
Hoe doen jullie dat ik ben benieuwd alvast bedankt.

Hoi, gefeliciteerd metje zwangerschap. Het is inderdaad wel heel belangrijk om goed te drinken. Zelf heb ik een flesje die ik steeds vul met water. Verder drink ik s'ochtends een bakje thee en veel sapjes. Succes ermee.

liefs Suus

Allereerst inderdaad gefeliciteerd met je zwangerschap! dat drinken gaat helemaal vanzelf ik dronk ook nooit veel. twee kopjes koffie s'ochtends en dan s'middags soms nog een kop thee en that's it... nu hang ik de hele dag aan het water of cassis (mijn tik) komt dus allemaal vanzelf je lichaam gaat dat zelf vragen... En we klagen maar dat we zo veel moeten plassen haha

geniet van je zwangerschap...

Groetjes Miranda, 10.2 weken zwanger

Hoi,
Gefeliciteerd! Ik ben ook niet zo'n drinker, maar heb nu ik zwanger ben de hele dag een flesje water bij me. Op m'n werk staat ie de hele dag in zicht.  Dan drink je automatisch steeds een paar slokjes. Ik dwing mezelf om toch twee flesjes (dus een liter)  water te drinken op een dag. Je kun 's avonds beter niet zoveel drinken, dan blijf je je bed uitgaan!
Succes!
Grts, daantje

Altijd een half litertje spa mee/ bij me. En veel kruidenthee! Lekker warm.

Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan