drinken

Onze zoon Jesse van 8 maanden drinkt zijn flesje met Nutrilon2 4 x per dag.
Hij houdt niet van "koud"drinken, appelsap,kindersap en roosvicee al geprobeerd. Wie heeft er een tip
 
hoi bij mijn is het omgedraaid, mijn dochter van 8 maanden wil helemaal geen flessen meer weet ook niet wat ik dan moet geven?( brood,pap) gaat ze van kokhalzen.Maar mischien kan jij thee proberen ( is warm) of vruchtensap even in magnetron doen,DRINKT HIJ ZE ALLEMAAL LEEG?
 
Misschien kan je de roosvicee een klein beetje opwarmen en dat dan langzaam afbouwen totdat het koud is. Zo heb ik het zelf gedaan met het fruithapje mijn zoon (nu 9 maanden) wilde niets hebben van een koude fruithap, maar het gaat er nu goed in.

Verder is die van mij ook behoorlijk eigenwijs. Hij krijgt drie maal per dag de borst en wil niet op een andere manier drinken. We zijn er nu al heel lang mee bezig, het uit de fles drinken hebben we al opgegeven. Hij krijgt nu melk uit een drinkbeker, maar we krijgen er dan met moeite 30 ml in. Behoorlijk frustrerend want ik wil nu ook wel van de borstvoeding af.
 
Esther,

Onze dochter (volgende week 11 mnd) wilde eerst ook niets weten van koud drinken. Nu drinkt ze appelsap, diksap en het maakt haar allemaal niets uit. Je moet het gewoon iedere week blijven proberen. Op een gegeven moment zul je merken dat hij er wel aan toe is.
Succes
 
Terug
Bovenaan