Drinken!

Hoi,

Mijn zoon wil niets drinken!
Hij drinkt wel zijn melkflesjes, maar sapjes, water, diksap krijg ik er niet in. Ik heb het geprobeerd met een gewone fles, maar ook met een tuitbeker, maar meneer houd zijn mond dicht! Nu vraag ik me af of hij op deze manier wel voldoende vocht binnenkrijgt. Hij plast wel normaal.
Fruit en groente is overigens geen probleem.
Heeft iemand een tip waardoor het drinken toch makkelijker gaat?

groetjes Nadia
 
Hoi Nadia,
Het klinkt wel raar, maar mijn zoontje wou dat ook niet. Totdat ik een keer genoodzaakt was het sapje met warm water die bestemd was voor zijn flesje melk moest maken. Toen dronk hij het ineens op. Ik denk dat ze gewend zijn om tot nu alles warm te drinken. En later kun je de temperatuur afbouwen, als gewend zijn aan de smaak. Misschien lukt dat bij jou ook.

Succes Desi mv Duncan
 
goh dat is misschien wel een idee, kim wil ook eigenlijk weinig anders dan haar melk, en dat wat ze drinkt spuugt ze vaak nog uit ook, maar inderdaad maak ik dat met koud water uit de kraan, nooit bij stilgestaan dat dat het wel eens zou kunnen zijn, Ik ga het met lauw water proberen./

gr sandra
 
Dames,

Ik heb het gevonden hoor!
Als ik het uit een gewone beker geef, dan drinkt ie wel! Het is wel een geknoei, maar zo krijgt hij in ieder geval genoeg vocht binnen!

Nadia
 
Terug
Bovenaan