drinken

hallo dames
mijn dochter rachel is nu bijna 4 maand en ik geef bv maar nu met het warme weer en werken kan ik haar geen extra drinken geven en als ik melk meegeef uit de vriezer wil ze niet hebben dan kun je wel zeggen moet je extra gaan kolven maar krijg er niet meer uit ik moet al iedere keer mengen met vriezer melk dat drinkt ze dan wel weer .
Maar wat ik mij nou af vroeg mag ze ook een roosvicee of iets dergelijks tussendoor hebben
 
Hoi Alice,

Je dochtertje mag wel een sapje diksap is zonder suiker of een beetje water tussen door.

Wil je liever dat ze alleen bv krijgt dan is er wel wat aan de smaak te doen. Want bv dat is ingevroren krijgt een beetje een zepige smaak.

Omdat er af te halen moet je de melk in een pannetje doen en het TOT aan koken brengen dan laten afkoelen en dan smaakt het beter.

Groetjes joyce
 
Mogen de kleintjes van rond de 4 maanden, ( mijne is 19 wkn) al water uit de kraan of moet dit eerst nog voor gekookt worden en dan af laten koelen??

gr.
saskia
 
Ik geef mijn zoontje gewoon wat water uit de kraan. Inderdaad geen lodenleidingen of water dat lauw is door langer stilstaan in de leidingen.
Hij is nu 3 maanden en een paar dagen. Ik heb dit in overleg gedaan met het cb.
Je hoeft er dus geen roosvice of diksap in te doen. Hij vindt het erg lekker, waarschijnlijk omdat het koel is.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan