drinken

even een vraagje. Mijn dochter van 4 maanden drinkt altijd de 2e fles ontzettend beroerd! ze zit maar te strekken en duwt de speen er steeds uit! ik wordt er niet goed van , dit gaat nu al 2 maanden zo! zo komen we nooit van die laatste voeding af. ze krijgt nu 5 flessen. de laatste om 11 uur. heeft iemand hier ervaring mee of tips?
 
klinkt alsof ze gewoon geen honger heeft. Hoezo, kom je niet van de laatste voeding af? Je hebt het toch over de 2de fles, ik begrijp hem niet helemaal. maar goed, als je die tweede fles gewoon later geeft, misschien kom je dan ook wel op 4 flessen uit.

met 4 maanden gaf ik om 7.15, 10.30, 2.30, 5.30, 8.30, nu is hij 5 maanden en krijgt 4 flessen om 7, 11, 3 en 7 uur.
 
waarschijnlijk een echte open deur, maar toch: misschien heeft ze dan gewoon genoeg op?
De gegeven hoeveelheden zijn echt gemiddelden, dus er zijn best kinderen die dus aan minder genoeg hebben.
 
Hoi Kathy,

Mijn dochter (bijna 5 maanden) had dit op een gegeven moment ook. Ik heb toen de eerste fles later gegeven zodat ze meer honger had.
Ik neem aan dat jou tijden; 7.00-11.00-15.00-19.00-23.00 zijn.
Bij mij is het nu sinds 3 weken; 8.00-12.00-16.00-20.00.
Nu drinkt ze al haar flessen met gemak leeg, en geef haar nu dan ook 4 flessen van 240cc.
Succes ermee!
 
mijn zoontje van bijna 4 mnd deed dit ook , ik heb nu gewoon die 2e fles een uur later gegeven , want hij had nog niet echt honger , en de tijden corrigeer ik zo dat ik toch om 10:30 met de laatste fles uitkom
 
Hoi Kathy,

dit komt mij ook bekend voor hoor, de fles van 06.00 uur gaat helemaal leeg maar die daarna komt is echt een ramp, van de 200 blijft er meestal 60 of 70 over en dan gaat het hoofd de hele tijd alle kanten op ze zit te rekken en te strekken, duwt de speen er steeds uit, het lijkt soms meer op een potje vrij worstelen dan het gezellig samen zijn tijdens het geven van de fles. De flessen daarna gaan wel weer goed. Zij krijgt ook 5 flessen en de laatste om 22.30 uur. Ik wil ook graag van die late fles af maar we wachten maar af tot ze het zelf aangeeft, ik moet haar wel steeds wakker maken voor de laatste fles maar door laten slapen gaat ook niet, dan wordt ze midden in de nacht wakker. Dus tips zijn ook voor mij welkom.
 
hallo kathy
ik heb een zoon van4 mnd
ik heb het zelfde probleem
hoeveel weeg jou dochter
en hoeveel voeding krijg ze
mijn zoontje moet van het cb 5 flessen van 180 dat krijg hij nooit helemaal leeg en met de laaste fles word hij nooit wakker
 
mijn zoon van 4mnd heeft ook 5 voedingen van 180 hij krijg het nooit helemaal op ik heb het zelfde probleem als jij hoeveel weeg jou dochter en hoeveel krijg ze
 
Terug
Bovenaan