Mijn dochter is 8,5 maand en ik vraag me af of iemand weet hoeveel vocht ze binnen moeten krijgen...Mijn dochter heeft 1 papfles en 2 melkflessen van 200cc meestal drinkt ze er maar 2,5 echt leeg verder krijgt ze vers fruit en potjes warm eten en een danoontje....Maar van sap, water, thee of wat voor vocht dan ook wil ze niets weten...Soms drinkt ze een slokje maar slaat de fles dan weg probeer ik het opnieuw dan gaat ze huilen...Ook heb ik het idee dat ze de speen van een fles gewoon niets vind maar een antilekbeker vind ze ook niets ze snapt niet wat ze daar mee aan moet...
Verder is ze een heel lief en rustig meisje met een lekker ritme, slaapt goed, plast en poept goed en kletst de oren al van het hoofd alleen door dat drinken wordt ik soms wat onzeker...Graag tips van jullie..Groetjes
Verder is ze een heel lief en rustig meisje met een lekker ritme, slaapt goed, plast en poept goed en kletst de oren al van het hoofd alleen door dat drinken wordt ik soms wat onzeker...Graag tips van jullie..Groetjes