drinken

Hallo allemaal!!!



Lotte is nu 8 mnd en alles gaat qua voeding super 3 flessen nog en brood fruit en groente gaan er goed in.

Maar ze weigert om sapjes te drinken diksap roosvicee alles heb ik gekocht ze moet het niet warm maken had ook geen nut!!!

Hebben meer moeders dat?????

En hoe hebben jullie dat opgelost!

En hoe leer je een baby uit een tuit te drinken!!!

We hebben van avent van die groene tuitjes gekocht maar ze kauwt er
alleen op hahaha eruit drinken hooo maar als jullie tips hebben hoor ik
het graag!!!



Groetjes Kim



 
Hi Kim,

bekend probleem, hebben wij ook last van gehad, inmiddels is onze zoon 10 maanden en nu drinkt hij wel roosvise, in de tuitfles van avent, soms ook gewoon uit een beker, alleen dat wordt zo ´n zooitje. Gewoon blijven aanbieden dus.
Ik heb wel vanalles geprobeerd, dixap (bah), thee (ging), water, maar roosvise vindt hij toch het lekkerste, dixap krijg ik er helemaal niet in dus dat probeer ik niet meer.

Succes!!!
Lia
 
Hoi Kim,

Ik heb anoek uit een tuitbeker leren drinker door bij de avent het antileksysteem eruit te drukken en dan wat yoghurt in de beker te doen, Dan loopt het er langzaam al wat uit. Ze had het redlijk snel door op die manier. Nu drinkt ze sap ook gewoon uit de antilekbeker en dan wel dat ventieltje erin. En ja lust je meiske ook geen thee? dat ging hier beter dan sap, en idd warme sap ging ook beter.
Nou veel succes maar (en geduld hihi)
groetjes Irene
 
Wat je zou kunnen proberen is het drinken niet uit een tuitbeker aan te bieden maar uit een gewone beker. Dat gaat hier erg goed.
Ook een optie is drinken uit een rietje, ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat drinken uit een beker goed gaat, maar hoor van mensen rondom dat dat ook erg goed gaat.

Groetjes Inge
 
Terug
Bovenaan