drinken

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 9 maanden. Alles goed in principe goed maar ze wil dus niks anders drinken dan melk. En ook dat wordt steeds minder. Nou weet ik ook wel dat in haar fruit en groente ook vocht zit maar het lijkt me toch dat ze een keer iets anders moet gaan drinken. Heb al het een en ander geprobeerd. Water (warm en koud), diksap, thee (ook met opvolgmelk erdoor) maar ze moet het allemaal niet.
Ze krijgt nu 's ochtends 200 cc opvolgmelk dat drinkt ze meestal helemaal op. Na haar boterham 's middags 100 cc maar dat drinkt ze vaak niet op. Als ze de helft op drinkt is het al heel wat. En 's avonds voor het naar bed gaan 200 cc dat drinkt ze meestal ook wel op of laat hooguit 50 staan. Verder een heel potje fruit en 3/4 potje groente.
Is dit niet te weinig. Ze is wel goed actief en vrolijk. Ze ziet er niet uit of ze wat tekort komt maar toch he.....

Groetjes Pinda

hoi
ik heb een zoontje nu 10 maanden en hij wou ook niets anders drinken ik ben hem toen eerst thee met melk gaan geven en dat vond hij lekker
en toen ook eens iets warme diksap geprobeert en dat wou hij wel dus ben zn drinken gewoon wat gaan verwarmen maar dat gaat er wel in
ook drink quinten steeds minder melk en opvolg melk wil hij niet aleen gewoonen melk
dus dan dat maar verder krijgt hij dit over de dag
smorgens pap van 200 cc melk
dan om 10 uur een flesje melk of thee met melk
om 13;00 uur een boterham
en wat drinken
smiddag een rijstewafel of een lange vinger en drinken
en om 18;00 uur zn warm eeten
en voor naar bed gaan een flesje melk
ik blijf de hele dag drinken aan bieden en niet alles gaat op maar ik ben blij met wat er wel ingaat
dus ik denk niet dat je kindje iets tekort komt
en het drinken iets warm maken misschien werkt het
nou s6 ermee groetjes nicole

Terug
Bovenaan