Drinken

Wou vragen of er ook moeders zijn met babies die niet zoveel drinken. Mijn dochter is 9 mnd en drinkt eigenlijk alleen aan de borst. De rest wil ze niet. Nu met dat warme weer vind ik dat best vervelend.Heeft iemand tips of kent dit dan wil ik dit graag horen. Groetjes
 
Mijn dochter van 7 maanden krijgt ook borstvoeding en af en toe probeer ik haar wel eens een flesje met sap of water te geven. Dat doe ik al vanaf dat ze een maand of 5 is, maar pas sinds gisteren dronk ze voor het eerst echt. Blijkbaar willen onze kinderen het liefst het echte werk en je kunt uiteraard altijd je kind extra aanleggen en anders gewoon af en toe een flesje aanbieden. Op een gegeven moment lukt het vast wel een keer. Mijn dochtertje moest het echt ontdekken.
Of wat je ook kunt proberen: eerst een beetje sap van een lepel en dan een flesje.
 
Wat ik ooit heb meegemaakt was een kindje dat absoluut geen water wilde drinken. Toen ik uit pure wanhoop het flesje warm maakte, net zo warm als flesvoeding, dronk hij het wel. Dus misschien dat dat bij jou ook werkt.
 
Terug
Bovenaan