drinken

Ik weet me even geen raad,
Mila drinkt al een paar dagen haar flessen niet leeg en die zijn normaal binnen 10 minuten op!
Ze laat van de 180 cc zeker steeds 40 cc staan.
Ze wil dan ook echt niet meer..ook spuugd ze reglmatig een beetje uit.
ik ben dit helemaal niet gewend van haar en maak me best een beetje zorgen.
Zou dit kwaad kunnen en waaraan zou het kunnen liggen?
Ze heeft verder wel goede zin.
liefs piewie-mama van mila 16-9-06

Hoi

Hoeveel voedingen geef je? Krijgt ze nog een late voeding, als dat zo is zou het kunnen zijn dat ze geen behoefte meer heeft aan die laatste voeding.
Wij zijn met Kris afgelopen maandag op het CB geweest. Hij begint ook onrustiger te drinken en wij stoppen volgend weekend (op aanraden van het CB) met de laatste voeding. Kris is dan bijna 5 maanden. We doen dat wel in het weekend, mocht hij 's nachts wakker worden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes groetjes Ellen mv Kris (01-09-2006)

Hoi,

Als ze van de 180cc 40cc laat staan krijgt ze in elk geval nog ruim voldoende binnen.  Heb je het idee dat ze ziek is?  Ze kan idd  nu ook  best genoeg hebben hieraan. De eerste paar maanden groeien ze heel erg hard maar nu wordt dat wat minder hard. Misschien heeft ze minder nodig.  Wat hierboven ook al staat: probeer eens  terug te gaan naar 4 flessen.

Het is niet erg hoor als ze niet altijd alles opdrinken. Mijn dochter doet dat ook niet en groeit toch prima.

groetjes, Diane

Altijd vervelend als je niet weet wat er aan de hand is.. Konden ze op dat moment maar praten!! Waarschijnlijk zeggen we straks als ze kunnen kletsen, oooh was het maar even als vroeger, haha!!
Toen mijn kleintje 3,5 maand was dronk hij ook ineens zijn flessen niet leeg en spuugde best veel er weer uit. Na een tijdje kwam ik erachter dat er een tandje doorkwam en dat was dan ook de reden dat hij slecht dronk. Ook rode wangetjes en lichte diarree hoort dan meestal bij de tandjes die doorkomen. Een maand later kwam zijn tweede tandje door en dit merkte ik als eerste weer door het slechte drinken.
Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij jouw kindje, maar who knows.. Kan je in ieder geval even checken.
Succes!!

Gr Claudia

Mijn dochter (nu bijna 6 maanden) heeft ook een hele lange periode gehad dat ze slecht dronk. De laatste paar dagen gaat het weer iets beter.Vandaag op het KDV ook maar 1x 90 cc en 1x 120 cc, maar thuis drinkt ze weer goed. En vande week op het CB wezen wegen en ze groeit goed. Zolang ze voldoende plas en poepluiers hebben en goed groeit zou ik me geen zorgen maken. Onze dochter is zo nieuwsgierig en meer met haar omgeving bezig dan met drinken. Ik heb ook het idee dat ze de fles een beetje zat wordt. Gelukkig gaat ze langszaam aan over op fruit en groentehapje.

dames,bedankt voor jullie reacties..het zou inderdaad allemaal kunnen wat julliie zeggen Mila is gelukkig niet ziek en ook goede zin verders.
nou dacht ik ineens dat het ook wel weer eens een sprongetje zou kunnen zijn.vanmorgen het boek oei ik groei er maar eens bij gepakt en ja het komt wel overeen..zo rondt die leeftijd zit ze nu ook.
ze is heel onrustig met drinken..gister had ze de laatste fles nog niet eens voor de helft op..maar vanmorgen wel bijna helemaal(met een hoop gedraai en gemier)..
zolang ze goede zin heeft en meerdendeel opdrinkt neem ik het nu maar even voor lief.
ik wacht even af hoe het zich voortzet..maandag moet ik ook naar het cb,dus mischien hebben die nog adviezen.
groetjes piewie-mila 16-9-06

Terug
Bovenaan