drinken

A

Anoniem

Guest
Hoeveel drinken jullie kleintjes buiten de   gewone flessen met dit weer???
Was daar wel benieuwd naar, vooral omdat mijn kleine meisje nu veeeeel moet drinken met die koorts.
Nu drinkt ze s'morgens 1 fles (180 cc en 6 scheppen), smiddags krijgt ze normaal van 150 cc pap maar dat wil ze niet, dus als ze niet wil maak ik een fles van 180 cc. Die drinkt ze soms wel/soms niet.
Dan s'avonds een papfles van 210 cc, die gaat meestal helemaal op.
Daarnaast probeer ik de hele dag door (als ze wakker is) water of diksap te geven. Uit een fles of tuitbeker wil ze niet (meer) maar ik heb nu een open bekertje van difrac gehaald (met opstaande rand) en nu wil ze wel.
maar ze speeld er ook heel veel mee....dus er gaat ook wel veel naast.
Maar goed, ik blijf het maar aanbieden. Vind drinken zowieso al heel belangrijk met dit weer , maar nu met die koorts al helemaal!

Hmmmmm, wel weer? Hier hebben we nog geen zomer gehad!! Balen joh, wel is het wat benauwd maar verder allen regen en onweer. BAH!

Maar goed. Mijn kleine meid krijgt aan vocht binnen:
-200 ml melk met haar Bambix
-100 ml diksap
-100 ml melk
-100 ml water
-vocht van fruit
-vocht van groentes
-vocht van toetje
-50 ml thee
-door de dag nog wat extra water maar hoeveel dat is geen idee, paar slokken als ze er om vraagt.

Hoi,

Heather drinkt erg veel, naast haar pap en melk drinkt ze met gemak nog 250 cc extra (diksap, water, thee). Gister heeft ze zelfs 400 cc extra gedronken!  Ik heb het even nagevraagd bij het cb en ze mogen tot 1000 cc vocht per dag ivm de niertjes.
Maar als je uk koorts heeft en ze drinkt meer dan zou ik daar zeker geen rekening mee houden en gewoon lekker geven waar ze behoefte aan heeft.

Groetjes, KT

ps, 4dec, heeeeeeeel veel sterkte met Luna!! Zo zielig voor dat meisje, hopelijk is ze er snel weer boven op.

Terug
Bovenaan