drinken

hoi hoi..

vroeg me af:
ik word misselijk van drinken.. dus k drink heeel weinig.. kennen jullie dit ook?

ik kijk er gewoon tegenop om weer wat te drinken te pakken.. en als ik overdag alleen ben moet ik dus ook echt moeite doen om genoeg vocht binne te krijgen (keb elke dag wel hoofdpijn enzo..)
's avonds zet mn vriend elke keer weer een vol glas voor me neer.. en zegt ie de hele tijd dat ik MOET drinken..

kennen jullie dit? wat kan ik eraan doen?

liefs

Hoi,

Wordt je misselijk omdat je gelijk een heel of half glas drinkt??? Want bij veel mensen helpt het om regelmatig een slokje te nemen.
Als ik een heel glas ineen keer wegdrink heb ik ook last van mn maag.
Die hoofdpijn is bijna zeker te wijten aan het feit dat je te weinig drinkt, je lichaam kan je afvalsstoffen niet kwijt.
Misschien helpt het om juist wat koude drank te nemen, evt ijsblokjes erin, of op een ijsblokje sabbelen. En als dat help evt zelf waterijsjes maken, met bv roosvicee, krijg je wel je vocht binnen, maar veel geleidelijker.

Groetjes

ik herken het niet. Ik drink nog steeds liters thee. Heb je alle soorten dranken al geprobeerd? Het gaat niet om water, maar ook gewoon vocht.
Andere oplossing: waterijsjes eten (weinig calorieen) of eten met veel water/vocht erin. Komkommer, druiven, sinasappels. Succes!

hoi meiden!

die waterijsjes vind ik een goed idee!

t hele idee van drinken staat me tegen.. snap ook nie waarom.. drink elke keer kleine beetjes nu.. ma vaak gooi ik het er ook weer uit..dr zijn ma 2 dingen die ik nu wel kan hebben. en dat is drinkyoghurt en cassis.. dus die maar in huis gehaald nu..

dank jullie wel voor de reacties!

liefs

He Sjaar
Ik herken het helemaal.
Ik drink ook te weinig. Normaal dronk ik veel thee, nu kan ik thee niet verdragen en vind ik het vies.
Leuk om de tips te horen want daar kan ik ook wat mee ;-)
Als het goed is wordt het allemaal beter als je straks minder misselijk bent.
Nog een paar weekjes!! En dan wordt het als het goed is minder.

Lieve groet
Mieka

ik ken bij mijn eerste zwanger schap dit heel goed, echter moet je wel blijven drinken anders krijg je uitdrogingsverschijnselen en dan belandt je het ziekenhuis in. Spreek uit ervaring, dus probeer echt te drinken.

tip: neem regelmatig thee, is rustgevend

hoi ik kan ook niet zo goed drinken nu ik misselijk ben ik heb er minderlast van van als ik een "volle"maag heb dus eerst wat eten en dan drinken en inderdaad niet een heel glas achterelkaar

groetjes

Ik herken het ook. Heb het met name ook met thee, maar ook wel met ander drinken. Het enige wat ik nu kan drinken is ijskoude roosvicee. De tip van de ijsjes vind ik ook wel een hele goeie, dan heb je ook zelf niet het idee dat je drinkt en je krijgt toch vocht binnen. En inderdaad, geen heel glas achter elkaar.

groetjes Jenny mv Lucas en 6 wk 6 dagen

Terug
Bovenaan