Drinken.

Drinken jullie kindjes al iets anders dan melk? Ik geef af en toe een flesje met water of diksap, maar echt drinken doet hij dan niet. Hij kijkt er ook vaak heel vies bij......
 
Dean en Jack krijgen (zeker met dit warme weer) behoorlijk wat extra vocht. Ik denk zo'n 150cc water of diksap extra maar wel verdeeld over de dag, elke keer een paar slokjes. Ze vinden het heerlijk!

Zou het gewoon blijven aanbieden en als hij niet wil maar wel voldoende plast dan is er niets aan de hand, denk ik.

Liefs
 
Logan krijgt nog maar 2 flessen van 180 dus krijgt na zijn fruit, brood, liga, avondeten klein flesje mrt water of roosvicee. Drinkt er ook aardig wat van op.
 
Hier ook diksap. Gaf hem eerst water bij zijn broodje, maar dat dronk meneertje op een gegeven moment niet meer. Dus toen beetje thee en nu diksap erdoor voor de smaak. Maken het heel erg slap aan, dus echt alleen voor klein smaakje erbij. Hij drinkt denk ik op een dag ong 100cc hiervan. Verder nog goed aan de melk, op een dag nog zeker zo'n 500cc verdeelt over drie flessen. Weet dat ik melk wel iets zou kunnen minderen naar diksap of thee, maar dat komt komende maand wel.
 
Gisteren dacht ik nog...hij gaat het nooit leren drinken....vandaag heeft hij zo'n 80 cc diksap op gedronken...zijn fles in zijn handen gegeven en ik dacht kijk maar wat je ermee doet...begon hij uiteindelijk dus toch te drinken....
 
Terug
Bovenaan