drinkpatroon

Hallo,

Wie herkent het volgende; mijn zoontje Enzo drinkt sinds 3 weken erg slecht. Voorheen zat ik op een schema van 5x drinken en dan zo'n 160 cc. Nu wil hij maar 70cc of 80 cc per fles en dat verspreidt over de dag. Of ik nu om de 3 of 4 uur geef, wacht totdat hij echt huilt van de honger, hij zal niet meer drinken. Herkent iemand dit. Ik gebruik Avent flessen met speen 2. Speen 3 is nog te groot, hij verslikt zich dan telkens. Ik hoor graag van iemand of hij of zij hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt mama's en papa's.

groetjes,

de mama van Enzo
 
Ik heb dat met thomas enkele weken geleden ook gehad en heb toen eens afgewacht wanneer hij zich echt meldde voor de fles. en zo ben ik op 4 voedingen uitgekomen.

hij drinkt nu 4x 220cc voorheen dronk hij 5x180cc.

ik weet niet of je dat eens geprobeert hebt??

en het is ook mogenlijk dat ze enkele dagen tot een week minder drinken. en dan weer normaal verder gaan

groetjes Desiree
 

Erg he!
Mijn zoontje drinkt ook sinds 3 weken slecht.Hij dronk 5x 180ml maar laat nu elke fles wel wat staan en soms na een nacht slapen drinkt hij maar 60ml
Nu moest ik van het cb overgaan op 4 voedingen van 180.Hij zou daar genoeg aan hebben.Heb ik dus gedaan....laat hij nog ongeveer 180ml in de fles.Dus dat betekent dat hij maar 540ml per dag krijgt.Dat is toch veel te weinig voor een jongen van 7 kilo!!!!

Ik heb al van alles geprobeerd en weet nu echt niet meer wat ik er mee aan moet.Gaat het bij jou al beter???

groetjes monique mama van jayden
 
Terug
Bovenaan