drinkproblemen

Hallo,

Ons dochterje van bijna 4 maanden wil sinds bijna een week bijna niet meer drinken. Wanneer we de fles gaan geven begint ze haar hoofd weg te draaien en begint dan vaak te huilen. Tot een paar dagen terug was het drinken nooit een probleem en gingen de flesjes er allemaal goed in. Ze drinkt nu nog maar de helft van wat ze eerst dronk.
Ze heeft sinds 2 weken een spreidbroekje en we weten niet of het hier iets mee te maken heeft. Tijdens de fles doen we de spreidbroek uit want anders drinkt ze helemaal niets. Ze heeft geen koorts en ook blijft ze gewoon vrolijk. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? en hoelang duurde het toen?
 
herkenbaar onze zoon is 20 weken enheeft dit ook een weekeje gehad, nu drinkt hij weer volop, sterker nog meer dan daarvoor.Denk dathij een groeispurt heeft gehad, hij is nu ook erg aan het babbelen. Dus het gaat over maak je niet druk.
 
Onze dochter van bijna 5 maanden heeft dit bij de borstvoeding ook gehad . Soort staking, slecht en onrustig drinken en verder ook en en al vrolijkheid. Ook overderevn strekken en rekken tijdens het drinken, heel vermoeiend...duurde bij haar 2 keer ongeveer een week. iets voor 4 maanden en bij 4,5 maand nog een keer.
 
Pepijn is 12 weken en had dit vorige week. Sinds gisteren drinkt hij weer normaal, maar vorige week was het gillen bij het drinken en dan bijna niets naar binnen krijgen. En nu gaat gewoon weer iedere fles leeg. Volgens mij had het te maken met een groeispurtje, zoals iemand anders ook al heeft meegemaakt. Wij zijn zelfs bij de huisarts geweest en die kon ook helemaal niets vinden en het is ook alweer over gelukkig. En als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bij de huisarts langs gaan. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niets lichamelijks is en waarschijnlijk wel weer over zal gaan.
 
onze dochter heeft dit ook gehad en was ook 4 maand oud en liet ongeveer anderhalve week lang haar flessen staan elke keer iets meer, daarna dronk ze ineen keer weer goed en zelfs meer en dan alle flessen helemaal leeg. ik denk ook een groeispurt.
Ik hoop dat dit bij jullie ook zo is.
Groetjes Patrica.
 
Terug
Bovenaan