<p>Hallo </p><p>Mijn dochter bijna 5mnd drinkt nooit haar flessen leeg. Dit is al een gehele tijd zo. Ze krijgt 180+6 aangeboden 5 a 6 voedingen. Maar ze drinkt dan vaak maar 60 a 120 ml van op. In de nacht drinkt ze m wel leeg. Ja helaas komt ze nog 1x in de nacht </p><p>Ook lijkt t overdag dat ze maar weinig trek heeft. Zij is niet zo happig op de fles als ik naar andere baby's kijk om me heen. Ze huilt wel als ze honger heeft maar drinkt dan 20 ml en stopt duwt de fles weg. En gaat huilen. Hop nog keer proberen en drinkt dan vaak nog 60 a 80 ml bij. En dan is t klaar. Ze is ook vaak erg onrustig. </p><p>Ik heb t gevoel of ze nog wel meer wilt maar niet lukt ofzo. </p><p>We hebben kma voeding plus jbpmeel dit geven we in dr brown fles met speen 2. Speen 3 lijkt te snel te gaan. </p><p>Gister zijn we begonnen met een hapje dus hier kan t niet aan liggen dat ze minder honger krijgt van t hapje. Ze heeft amper door geslikt. </p><p>Cb ga ik donderdag heen om te kijken hoeveel ze weegt. En dit te bespreken </p>