Drinkt niet meer fles voeding

<p>Hallo mede mama's </p><p>Zit een beetje met handen in het haar  en wil het ook een beetje van me afschijven.</p><p>Onse zoon van net 7 maanden wil helemaal geen melk meer drinken  als hij 1 slok drinkt dan raakt die helemaal over stuur water of thee wil die ook niet. Hij heeft voor 2 wreken geleden oor onsteking gehad en is behandeld met antibiotica.(zoo sneu  daar voor ging die langzaam al zijn flessen niet meer op drinken.</p><p>Mijn zoontje zit op de pety voeding voor zijn koemelk allergie. Vandaag heb ik hem een boterham gegeven omdat hij zijn fles niet wil gister was het de hele dag ook drama  en heb ook geprobeerd om een pap bordje te maken met melk maar dat wil die ook niet dat spuugt die uit. Andere voeding eet die wel gewoon sneetje brood fruit en lactosevrij yoghurt (zit wel vocht in ) en warm eten  gaat als koek er in maar hij moet toch goed vocht binne krijgen </p><p>Nu had ik gister huisarts en en cb gebeld daar wert ik ook niet echt wijzer van maar zo krijgt hij ook echt minder plas luiers dus vandaag weer gebeld  vanmidag een bezoekje aan de huis arts en telefonies gesprek met het cb. 25 juni heb ik nog een afspraak telefonies  met de kinderarts over zijn voeding.</p><p>Hebben jullie toevalig nog ideetjes wat ik kan uit proberen  ik heb ook al dik sap geprobeerd maar dat is niet mijn uitgangs punt omdat er veel suiker in zit maar dit is natuurlijk een uitzondering dat die wel wat vocht binne krijgt.</p><p>Sorry voor mijn spel fouten dislectie </p><p> </p>

Ingewikkeld, geen gouden tip, maar misschien een scheutje water door de yoghurt doen, dat zijn dan in elk geval weer wat ml extra. Ons zoontje drinkt ook slecht (maar niet echt weigeren zoals bij jou en hij is al een stuk ouder) ben bij hem ook aan de diksap gegaan en daar heb ik wel een beetje spijt van, hij dronk er niet ineens een stuk beter door en wilde vervolgens geen water of thee meer. Hoop dat je er uit komt!

Gewoon aanmaak limo wat wij drinken heel kleine druppeltjes enn dan water of appelsap aangelengd met water

Bij de supermarkt (in ieder geval Albert Heijn en Deen) verkopen ze Teisseire limonade. Daar zit echt 0% suiker in. Dat kan je proberen en dan langzaam afbouwen, steeds wat minder limonade in het water doen. Appelsap zou ik niet doen, dat bevat heel veel suikers. Lastig hoor!

Door zuigen aan een fles of speen kan de druk op het oor toenemen en dit kan zorgen voor pijn. Wellicht dat je zoontje toch nog wat last heeft van zijn oortjes? Je zou kunnen proberen hem uit een bekertje wat te laten drinken.

Ieder z'n mening toch Rpl, het kan nooit kwaad om verschillende adviezen te krijgen. Dan kan je zelf eruit pikken wat bij je past. 
Liefde!

Terug
Bovenaan