<p>Hallo mede mama's </p><p>Zit een beetje met handen in het haar en wil het ook een beetje van me afschijven.</p><p>Onse zoon van net 7 maanden wil helemaal geen melk meer drinken als hij 1 slok drinkt dan raakt die helemaal over stuur water of thee wil die ook niet. Hij heeft voor 2 wreken geleden oor onsteking gehad en is behandeld met antibiotica.(zoo sneu daar voor ging die langzaam al zijn flessen niet meer op drinken.</p><p>Mijn zoontje zit op de pety voeding voor zijn koemelk allergie. Vandaag heb ik hem een boterham gegeven omdat hij zijn fles niet wil gister was het de hele dag ook drama en heb ook geprobeerd om een pap bordje te maken met melk maar dat wil die ook niet dat spuugt die uit. Andere voeding eet die wel gewoon sneetje brood fruit en lactosevrij yoghurt (zit wel vocht in ) en warm eten gaat als koek er in maar hij moet toch goed vocht binne krijgen </p><p>Nu had ik gister huisarts en en cb gebeld daar wert ik ook niet echt wijzer van maar zo krijgt hij ook echt minder plas luiers dus vandaag weer gebeld vanmidag een bezoekje aan de huis arts en telefonies gesprek met het cb. 25 juni heb ik nog een afspraak telefonies met de kinderarts over zijn voeding.</p><p>Hebben jullie toevalig nog ideetjes wat ik kan uit proberen ik heb ook al dik sap geprobeerd maar dat is niet mijn uitgangs punt omdat er veel suiker in zit maar dit is natuurlijk een uitzondering dat die wel wat vocht binne krijgt.</p><p>Sorry voor mijn spel fouten dislectie </p><p> </p>