Hai,Ik wil gaan stoppen met borstvoeding, omdat mijn zoontje (2 maanden oud en 6,2kg) zo slordig drinkt en veel lucht aanzuigd(ik teveel melk en hij verkeerd aanhapt, alles al geprobeerd lactatiekundige ect)<br />Ik geef hem al vanaf begin bijna elke dag de fles maar dan 60cc en dronk hij wel op een gaf ik daarna de borst.Maar nu wilde ik een hele voeding geven, maar na 50cc stopt hij er gewoon mee duwt de speen met zijn tong uit… zelfs tijdje gewacht maar wilde niet meer.<br />Kreeg als tip van consultatiebureau niet borst meer te geven. Maar hij komt dan gewoon eerder voor zijn andere voeding…..Ik doe dit nu al enige dagen. Maar schiet niet op.<br />Ik gebruik nu de difrax met speen S. Zou die te klein zijn?<br />Want dat de avent fles naturel nummer 1, daarmee verslikte hij zich en liet melk naast zijn mondje lopen… <br />Of wat met geduld hebben...<br /><br />En nu ineens dat hij snachts vaker komt! Om de 2a3uur... hij zal het toch niet aan het inhalen zijn of toeval...? Zo kom ik nooit van de borstvoeding af....<br /><br /><br />