Drinkt weinig afgekolfde melk uit fles

Hai,Ik wil gaan stoppen met borstvoeding, omdat mijn zoontje (2 maanden oud en 6,2kg) zo slordig drinkt en veel lucht aanzuigd(ik teveel melk en hij verkeerd aanhapt, alles al geprobeerd lactatiekundige ect)<br />Ik geef hem al vanaf begin bijna elke dag de fles maar dan 60cc en dronk hij wel op een gaf ik daarna de borst.Maar nu wilde ik een hele voeding geven, maar na 50cc stopt hij er gewoon mee duwt de speen met zijn tong uit… zelfs tijdje gewacht maar wilde niet meer.<br />Kreeg als tip van consultatiebureau niet borst meer te geven. Maar hij komt dan gewoon eerder voor zijn andere voeding…..Ik doe dit nu al enige dagen. Maar schiet niet op.<br />Ik gebruik nu de difrax met speen S. Zou die te klein zijn?<br />Want dat de avent fles naturel nummer 1, daarmee verslikte hij zich en liet melk naast zijn mondje lopen… <br />Of wat met geduld hebben...<br /><br />En nu ineens dat hij snachts vaker komt! Om de 2a3uur... hij zal het toch niet aan het inhalen zijn of toeval...? Zo kom ik nooit van de borstvoeding af....<br /><br /><br />
 
Mijn zoontje is ook twee maanden en komt snachts ook ineens heel veel. Dan leg ik hem aan borst één en dan valt hij in slaap. Dan krijg ik hem niet wakker voor borst 2. Een uur later schrik ik dan wakker met hem op mijn buik. Als ik hem dan weg leg komt hij wel snel voor de volgende voeding. Best jammer want het ging eerst zo goed, maar ik hoop maar dat het een fase is.
Kwa drinken uit de fles is het bij ons geen probleem, maar hij drinkt wel ineens slordig aan de borst. Geen grote hap meer. Ik had gelezen dat het vrij normaal is en dat je de “training” weer op nieuw moet beginnen.
Verder is een brede fles (avent) nadelig voor goed aan de borst te drinken. Misschien kun je die van dr. Brown proberen? Die werd mij aanbevolen door de lactatiekundige.
 
Terug
Bovenaan