Drinkt zijn fles niet

Mijn zoon van 3.5 maand dinkt vandaag zijn flesjes niet zo goed. 07:00 dronk hij 180 ml 11:00 100 ml 15:00 ook 100 ml en om 19:00 helemaal niks. Hij spuugt ooo sinds ochtend en is onrustig huilt steeds. Hij heeft ook niet kunnen slapen. En als hij zijn flesje van 23:00 niet wilt drinken is dat dan gevaarlijk? Moet ik wachten got hij zelf een flesje wilt, en als hij na 4-5 uur toch niks wilt drinken. ?

Mijn baby dronk met die leeftijd altijd heel slecht. Als hij een dag echt heel weinig had gedronken gaf ik hem slapend nog een flesje dat ging dan helemaal op.
Het is pas gevaarlijk als hij niet meer plast, dus voor 1 dag is het nog niet heel erg :)

Onze dochter heeft rond die leeftijd 5 weken gehad dat ze echt heeeeel erg slecht dronk maar wel voldoende plasluier had en ze groeide ook gewoon. Soms zijn baby's net mensen en hebben ze de ene keer wel honger en de andere keer niet ;)

Hoe gaat het nu? Kort geleden dit ook meegemaakt. Bleek toch wel wat ontlasting dwars te zitten en lucht waardoor zij ook niet meer voeding tot zich kon nemen.. 
Na een paar dagen kwam alles los en pakte zij haar gewone ritme weer op..

Terug
Bovenaan