droge huid

Hallo,

Onze zoon van 7 maanden oud heeft last van een droge huid op zijn borst/buik en af en toe ook op zijn benen.
Ik heb al een paar dingen geprobeerd om hier vanaf te komen maar tot nu toe heeft het nog niets geholpen.
Heeft er iemand een tip?
 
Je zult de standaard dingen als minder in bad doen en goed in de babyolie zetten al wel geprobeerd hebben, denk ik. Mijn dochter had dit probleem ook en nu heb ik vernixzalf van zwitsal geprobeerd en dat werkt toch beter dan de babyolie.
 
Hallo'

Mijn dochtertje was ook heel droog toen ze geboren was (2 weken te laat). Ik ben toen de producten van Weleda gaan gebruiken toen we na 5 dagen uit het ziekenhuis kwamen. Vooral de babyolie hielp heel goed en na een dag of twee was de droogheid al bijna weg. Ik deed haar dan in bad met olie erin of ik smeerde haar na het badje ermee in (je kan er ook mee masseren). Je hebt een hele kinderlijn van Weleda en ik gebruik het nu voor allebei mijn dochters en het bevalt erg goed. Het is niet heel goedkoop maar het werkt wel en het is op volledig natuurlijke basis.
Groetjes Paulien
 
Terug
Bovenaan