droge huid

Mijn dochter van 5 maanden heeft sinds een paar weken last van een droge huid. Ik weet niet zo goed wat ik hier tegen kan doen. Heeft iemand een tip voor mij??? Alvast bedankt.
 
ik gebruik natusan en weleda. bij ons werkte zwitsal juist nog uitdrogender (heb niet de vernix creme gebruikt). Heb ook gehoord dat zwitsal niet zo goed is, er zit teveel parfum in. De weleda creme werkt in elk geval perfect bij ons.

succes
 
Niet te vaak in bad, bijv. een paar weekjes 2 tot 3 keer. Ik gebruik zelf nu voor de kleine vernixcreme van zwitsal en gewone babyolie en dat bevalt goed. Ook vet ik de kleine bijv. 's ochtends wel eens een keertje extra in met babyolie. Het komt ook denk ik doordat de verwarming aan staat, dan is de lucht ook altijd wat droger: misschien vochtbakjes aan de radiatoren hangen?
Succes hè, groetjes Mary
 
Hallo,

Ik gebruik voor mijn dochtertje de produkten van weleda. Ik smeer haar regelmatig in met baby olie met calendula en doe haar er soms ook mee in bad. Dit helpt erg goed, zij was binnen een paar dagen van haar droge huid af. Je kan de produkten bij reform zaken, maar ook bij de etos kopen. Veel succes.
Groetjes Paulien
 
Hallo,

Mijn kleine had ook last van een hele droge huid. Ik gebruik nu medicinale badolie van Kruidvat. En na het badje Zwitsal babyolie. Je mag Zwitsal babyolie niet in badje doen, als ze dit inslikken kunnen ze stikken. En ze heeft er geen last meer van. Ook doe ik haar om de dag in bad.

Groet Lisa
 
Terug
Bovenaan