Droge mond

Hey dames,

ik heb de afgelopen week ofzo last van een droge mond. Snachts merk ik het goed, maar ook gewoon overdag. Is dit gewoon een onschuldig iets of zou het gelijk zwangerschaps suiker zijn. Kan ook zijn dat ik te weinig drink en je lichaam meer vocht nodig heeft en me reserves op zijn ofzo. Tja daar moet je dan toch op getest worden. Maar misschien hadden sommige van jullie ook een droge mond en getest op zwangerschaps suiker en waar de uitslag negatief van was dus geen suiker??? Ben ik nog te volgen...?

Ik ben benieuwd!

Greets Sanne
 
Hoi Sanne,

ik heb mijn hele zwangerschap(nu week 40 dag 3) geen zwangerschapssuiker gehad maar had ook veel last van een droge mond.

Ik kreeg het advies meer te drinken omdat je lichaam meer vocht nodig heeft dan normaal.

bij mij hielp het dus meer te drinken overdag dat brengt wel met zich mee dat je ook veel meer moet plassen!!!! en dat is dan weer een nadeel.......

succes ermee.
 
Probeer elke dag aan de 2 liter te komen. als je daarnaast nog dorst heb zou ik me wel even laten testen. als het dan over is is er niks aan de hand. En 2 liter is veel hoor!
 
Ik ben vandaag goed gaan drinken, maar droge mond blijf. Misschien moet ik echt eerst dagen achter elkaar drinken voordat mijn vochtreserves weer op pijl zijn.
 
Terug
Bovenaan