droge nachten

Hoi allemaal,

Mijn zoontje is 4 1/2 maand oud en slaapt van 10 tot 7 uur. Ik hou hem alleen niet droog in de nacht. Elke morgen is zijn luier en bedje helemaal doorweekt van de urine en ontlasting. Ik gebruik de pampers en ben voor de nacht al een maatje groter gaan gebruiken.
De laatste voeding eraf kan nog niet aangezien hij pas 5725 gram is en de laatste voeding er pas bij 8 kilo af mag.

Wie oh wie heeft er tips voor mij?

groetjes Chantal

Hoi,

Mijn middelste was precies zo, altijd zeiknat en later ook alles onder de poep,(vanaf de bijvoeding)  welke luier of maat ook, altijd als ik ergens naar toe ging(afzemmen oudste bijv) zat hij helemaal onder, ik had standaard 2setjes kleren bij!
Ik heb er geen oplossing voor gevonden, ik zou alleen niet een voeding erafhalen daarvoor, heeft waarschijnlijk ook geen zin want de hoeveelheid die ze binnenkrijgen blijft toch gelijk!
Hij sliep altijd in een trappelzak en die ging gewoon dagelijks de was in!
Sommige baby's plassen en poepen gewoon heel veel!!

Gr MJ

Hoi Chantal,

Heel herkenbaar probleem. Onze dochter werd er zelfs 's nachts wakker van en dan kon ik het hele bed gaan verschonen. Erg vervelend vond ik dit. Gelukkig was het bij haar alleen plas, dus dat viel nog wel mee.
Wij gebruiken nu de pampers baby-dry. Die zijn speciaal voor de nacht en kunnen ook meer absorberen, zit een extra laagje in. Bij ons werkt dit prima. Geen nat bed meer een een meisje wat lekker door kan slapen. Misschien het proberen waard.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan