Droge / ruwe wangetjes

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wie heeft een goede tip tegen ruwe babywangetjes ? Lot heeft geen eczeem volgens mij, het komt denk ik vooral door het weer / droge lucht in huis en een chronische snotneus

Ik smeer al met vaseline en met glycerol maar ik merk echt geen verbetering. Verder is haar huidje oke, het gaat alleen om haar wangen.

Heeft iemand een goeie tip ?

Bedankt alvast !

Sophie

Hallo

Ik zou zeggen probeer de bodylotion van vaseline rescue lotion. Ik gebruik het voor mijn kindjes en echt waar ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een bodylotion als die.Milton had last van waterwratjes en werd gezegd door de huisarts duurt wel een poos voordat het weggaat en hij hou littekens eraan over. Ik ben toen weer gaan smeren met de rescue lotion nou en het is weg. Ik was even gestopt maar het verschil is echt groot.
Ik gebruik het ook voor gezicht

groetjes lisette

Hoi,

Ik gebruik Bepathem. Duur spul, maar werkt perfect! Kan ook op droge lippen, bij luieruitslag e.d.
En als die op is pak ik vaseline, prima voor de nacht maar overdag haalt ze het eraf haha.
Ook heb ik heel lang van Zwitsal droog huisje gebruikt met vernix erin. Was ook prima spul.

Liefs Reneke

ik gebruik natusan voor droge huid, als ze naar buiten gaat.
is een tubetje, en dan smeer ik een klein beetje op haar gezichtje.
(en heb het ook regelmatig voor mezelf gebruikt maar dan voor mn handen hihi)
is ook erg goed spul.
of bodylotion. kan ook wel eens werken.

liefs, do

Geen sudocreme, dat droogt juist uit. Je moet het vet houden. Bepanthen is heel fijn, maar vaseline lanette, van de apotheek is ook heel fijn. En wel 3 tot 4 keer per dag smeren.

Ik zou ook niet voor sudo kiezen nee...
Onze oudste heeft ook altijd van die droge en schrale wangetjes, en ook door het afvegen van zijn snottebellen, hahahah! Ik heb zelf altijd labello in jassen en tassen. En momenteel heb ik er één op zak voor als we naar buiten gaan, dan smeer ik even heel lichtjes zijn schrale neusje, en wangetjes mee in, hihihi! Werkt hier prima, en altijd bij de hand!

Liefs, marieke

Ik smeer ook vaak labello onder de neus van mijn dochters als ze verkouden zijn.

Terug
Bovenaan