Droge wangen

Hallo,

Mijn dochter Lotte (8 maand) heeft door dit droge weer ontzettend last van droge en rode wangetjes. Ik smeer er vaseline op en heb ook al droge wangetjes cremé van Kruidvat geprobeerd, maar ik zie nog steeds geen verbetering....iemand misschien nog andere tips voor mij.

Groetjes Mieke
 
mijn zoontje heeft het ook, gebruik zwitzal voor op het wangetje, maar zie ook niet echt verbetering. Wil eigenlijk weleda creme gaan kopen hoop dat dat beter is. Succes.
linda
 
Mijn zoontje heeft er last van gehad , nu gelukkig niet meer, ik gebruikte toen vernix creme van Zwitsal voor op wangentjes en gebruikte in bad badolie ook van Zwitsal, ik vind zelf van vaseline dat dat meer op de huid blijf zitten en vernix creme trekt er lekker in... Sucses verder met je kleine meid
 
Het klinkt raar maar dit is echt een wonderzalfje tegen schrale plekken rode billen enz....
Ik weet niet precies hoe het heet maar het is van dr vogel en het is creme tegen doorlig plekken!!!!
Werkt perfect mijn vriend gebruikte het al voor zichzelf vanwege schrale oksels en nu hgeeft onze dochter er ook baat bij!!

Good luck
 
Terug
Bovenaan