Dromen, baby 9 mnd

<p>Hoi lady's</p><p>Iemand misschien nog wat tips voor ons wat wij kunnen doen.. Onze zoon wordt sinds dik 7 weken geregeld snachts overstuur wakker. Tranen, boosheid en niet willen liggen in zijn eigen bedje. Tussen ons in is hij zo vertrokken en gaat het de hele nacht prima. Soms hoeven wij maar 1x naar hem toe, soms veel vaker. Het is elke nacht wel raak. </p><p>Wat kunnen wij doen om hem te helpen? Hoor het heel graag.</p><p>Met osteopaat al uitgesloten dat hij lichamelijk ergens last van heeft... </p>

Herkenbaar....onze kerel, vandaag precies 10mnd wordt sinds 4 weken in de nacht wakker. Soms 1x soms3x, soms binnen 3 minuten weer terug leggen, andere keer half uur, en heel zeldzaam halve nacht wakker. Is 2x voorgekomen.
Hij sliep ook altijd top, en nog want hij is wel overstuur maar slaapt wel nog. Ik vermoed dromen?‍♀️  Alleen over bolletje aaien is niet genoeg  Ik moet hem echt op pakken dan slaapt hij 9vd 10 xmeteen verder op mijn schouder. Het terugleggen in eigen bed gaat wel top. De ene keer sneller dan de andere keer. Voor mij is het met momenten wel slopend aangezien ik niet snel doe inslapen. Dus vaker ben ik net eindelijk weggedut, is hij erweer....
Hopen dat t een fase is bij hem...

Volgens mij zijn babys nog niet in staat om te dromen? Dat heb ik in verschillende slaap boeken gelezen. Dat gebeurt pas als zij fantasie gaan ontwikkelen en dat is pas vanaf 2. 
Dikke kans dat jullie kids zich bevinden in de verlatingsangst fase. Die heeft mijn dochter ook gehad. Ze worden wakker en zijn papa en mama ineens kwijt. Dit is even een fase maar word weer normaal en dan slapen ze weer goed.
Even doorzetten! Heeft hier ongeveer 1 maand geduurd.. 

Hmm herkenbaar! Onze dochter is 11 maand en vertoont al enige tijd hetzelfde gedrag. Ik heb (helaas) alleen geen oplossing. 
Wat wij doen is troosten, speentje en als niets anders werkt bij papa & mama in bed... 

Terug
Bovenaan