Dromen dat je baby snachts naast je ligt te slapen

<p>Hoii,</p><p>het is misschien heel raar. Maar al vanaf de geboorte van m’n dochter word ik snachts wakker en dan denk ik dat m’n dochter naast me in bed ligt.. en dan draait m’n vriend in bed en dan duw ik hem uit bed. Alsof hij op m’n dochter is gaan liggen. Daarna besef ik pas dat het een droom of iets is en dat ze gewoon in der eigen bed ligt. Iemand anders ook last van rare dromen ?</p>

Ik herken het wel. Ik gaf de nachtvoedingen altijd bij ons in bed (borstvoeding). Heel vaak sliep ik half, en dacht ik dat ze naast me lag. Dan ging ik voelen waar ze was en was ik bang dat ze uit bed was gevallen of dat m'n man er op was gaan liggen. Als ik dan wakkerder werd realiseerde ik me dat ze gewoon in dr wiegje lag. 
Het was soms zo echt dat ik aan m'n man vroeg of ik al had gevoed of niet. Wist het soms echt niet meer haha!

Ik heb dit in het begin ook gehad! Ik was als de dood ik op haar zou gaan liggen terwijl ze eigenlijk nooit bij ons in bed lag. Deze dromen zijn uiteindelijk wel weggegaan

Herkenbaar! Doe de nachtvoedingen ook in bed en ons zoontje slaapt in de co sleeper naast mij, maar geregeld dat ik 's nachts wakker wordt en denk dat mijn voedingskussen, waar ik nog lekker mee slaap?, de baby is.. komt door de korte slaapjes en het druk bezig zijn met de kleine denk ik en zal op een gegeven moment wel minder worden ?

Heel herkenbaar, zelf ook paniekerig wakker worden en zoeken waar ze is. 
Vriend wakker maken en dan realiseren dat ze gewoon lekker in haar wiegje ligt te slapen. 

Terug
Bovenaan