Dromen dromen dromen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb vannacht weer zo gedroomd dit keer droomde ik
van de bevalling en hoe het kindje eruit zag, het was zo werkelijk dat
ik erna wakker werd en me echt supergelukkig voelde.
Van de week had ik het tegenovergestelde ik droomde dat het kindje gehandicapt was en werd letterlijk huilend wakker.

Hebben jullie ook zulke realistische dromen ik heb ook veel nachtmerries en word dan echt bang wakker, raar he die hormonen!!

Ben benieuwd of jullie ook zo dromen.

x Daantje

Hey...

Om je gerust te stellen.. volgens mij heeft iedere zwangere vrouw dat wel.. rare of vreemde of enge dromen :)
Ik droomde vooral dat mijn vriend vreemd ging terwijl ik weet dat hij dat gewoon niet zou doen, ook droomde ik over een crossfiets met centrale deurvergrendeling hahaha
En mijn kindje werd geboren met felrood haar en dat was ook eng ( niet lullig bedoeld, maar wel om te weten dat ik blond ben en mijn vriend bruin/zwart )

Dus sjah heel normaal denk ik zo..

Liefs Esther
(37+6)

heey dames

ja ook bij mij is dit te herkennen en idd ook ik droomde veel dat mn schatje vreemd ging terwijl hij dit nooit zal doen (hoop ik he haha)
echt allemaal van die rare vage dromen zal er wel bij horen allemaal maar die dromen vind ik echt niet leuk maar goed

groetjes patricia

hoi dames,

Ik heb het ook!! vanacht gedroomd dat mijn vriend vreemd ging...
Voelde me zoooo K!!
Ik hem wakker maken om 5 uur in de ochtend.. Dat vond ie niet zo leuk..maar ik was echt verdrietig.. ik was zwanger en hij ging een weekendje weg..daar is ie vreemd geweest in die 2 dagen, ik in de droom op hem schelden met een dikke buik..mn wereld viel inéén..
Mn vriend antwoorde heel droog toen ik hem wakker maakte: het is maar een droohoom en als je het niet erg vind ga ik nu weer slapen...:-( wel begrijpelijk natuurlijk..
terwijl ik echt een super relatie heb...maja ik nu ook wat anders ben door mijn hormonen enzo.. hihi :)
Dat je dat misschien onbewust/bewust wel weet en dan bang word.. haha :)
Wel geinig dat er meer meiden zijn... het zal dr ook wel bij horen hihi :)

Liefs In

Die dromen over vreemdgaan heb ik ook gehad, zou het te maken hebben met ons lijf wat heel erg aan het verandren is? Lijkt me een logische verklaring want mijn man zou het ook nooit doen!!

ik droom daar ook over en soms in een emo bui denk ik dat ook gewoon. echt heel naar. we hebben een prima relatie, maar ik voel mezelf zo niet aantrekkelijk nu... ben wel heel blij met mijn buik, vind dat geweldig, maar de rest van mijn lichaam....
manlief vind me er juist super uitzien. maar door mijn hormonen denk ik nog dat hij zijn oude secretaresse zelfs mooier en leuker vind dan zijn eigen vrouw....

hey dames...

ik denk dat het een heel natuurlijke reactie is...
Je voelt je op een gegeven moment bewust of onbewust minder aantrekkelijk en je bent dan automatisch bang dat je vriend/man je niet mooi genoeg meer vind denk ik...

Ik ben ook een keer heeeeel verdrietig wakker geworden na zon droom... heb dit zon 3 keer gehad.. en was echt aan het huilen... ook kon ik hem niet meteen vastpakken omdat die droom zo verschrikkelijk reeel was dat ik echt aan het twijfelen was... hahahaha...

Maar na een tijdje komt je volle besef terug en dan lekker knuffelen hielp bij mij goed ;)

Liefs Es

Terug
Bovenaan