Dromen...(ik wil het ff kwijt)

haaai iedereen!

hebben jullie ook zo last van dromen? dat heb ik eigenlijk gelukkig de hele zw.schap niet gehad. Het is iets van de laatste week.
ik heb zelfs nog niet eens over babys of bevallingen gedroomd ofzo hihi.
gister had ik een gekker droom:
ze legde opeens in het ziekenhuis het kindje op mijn buik...ik voelde niks van de bevalling (dat moest zo ns zijn hihi)...mijn vriend en ik keken uren lang naar het kindje...toen ik opeen zei: wat is het eigenlijk? we deden het luiertje af, en tot onze grote verbazing was het een jongetje! oeps. terwijl op de echo een meisje bleek.

misschien is dit onbewust toch een angst dat het geslacht van de echo niet klopt?!

en vannacht had ik een droom:
ik verloor opeens allemaal vruchtwater paniek paniek....want dat is natuurlijk veel te vroeg. nou toen schrok ik wakker...ik meteen naar de wc kijken...

zou dat ook een angst kunnen zijn dat de kleine te vroeg komt?!
nou jah. hebben jullie ook vage dromen? ik vindt het helemaal niet leuk eigenlijk...

groetjes van sandy
 
Hoi Sandy,

Ik droom al vanaf het begin heel raar, heel vaak over de baby (in het begin vaak dat ik de baby overal vergat en er niet goed voor kon zorgen) maar ook over vermoord en achtervolgd worden en dat soort akelige dingen. Ik zal blij zijn als het eindelijk over is straks, volgens mij heeft het echt met hormonen te maken want als tiener had ik ook altijd veel nachtmerries die toen ik een jaar 18 of 19 was opeens spontaan verdwenen.

groetjes, Jane
 
Ook ik droom heel vreemd vanaf het begin, ik heb zelfs een keer gedroomd dat het kindje te vroeg was geboren en ik was er dus nog niet klaar voor. Het huis was nog niet af en ik moest werken etc. toen had ik het kindje in de maxi cosi maar in het aanrechtkastje gezet! En ging ik zelf naar mijn werk!!!!

Hoop dat ik dat in het echt niet ga doen ;-) Het vreemste van dit alles is dat ik geen werk meer heb omdat mijn contract niet is verlengd. In mijn droom reed ik met de auto ook een hele andere kant op dan waar mijn oude werk was.

Liefs
Lot
 
ik ben nu 15 weken en ik droom nu al steeds raar. ik dacht er net vanmorgen over na of dit bij de zwangerschap hoort. het gekke is dat ik nog geen een keer over de baby/zwangerschp heb gedroomd, hoewel ik hier toch wel de hele dag mee bezig ben (in mn hoofd). Maar dromen dat ik achtervogld word en hele rare mensen tegenkom etc dat heb ik regelmatig. raar he
 
hoi anoniem.
dat had ik dus ook.
ik vondt het ook gek dat ik de hele zw.schap nogn iet over babys enz gedroomd had, terwijl ik daar ook de hele dag zowat mee bezig ben. maar je ziet het...ik ben nu 29wk en voor het eerst over baby's gedroomd. ik moet zeggen, vond het niet echt een hele leuke droom. maar zoals ik van meiden hierboven lees, dromen ze ook niet de leukste dingen over baby's. zal dus wel normaal zijn.

liefs v sandy 29 wk
 
Terug
Bovenaan