dromen jullie kindjes ook ??

hallo dames ,, ik heb de laatste paar dagen slecht geslapen terwijl marina heerlijk in dromen land is ,,, en dan kijk ik op me babyfoon en zie ik haar allemaal met haar handjes omhoog gaan en soms der beentjes ,,, en dan hoor ik haar wel eens wat brabbelen ,, als ik de camera dan in zoom slaapt ze gewoon ,,, vanacht was het zelfs zo erg dat ik even ben gaan kijken ,, maar ze sliep gewoon !!!

xxx mandy

Sepp is hartstikke stil, maar hij ligt dan ook in de puckababy. Brabbelen heb ik ook nooit gehoord.

Het klinkt wel heel grappig wat Marina doet. Moet je niet heel erg lachen als je dat ziet?

Liefs

Heey!

Onze Bodhi heeft vaak erg leuke dromen, want hij giechelt in zijn slaap! Dat klinkt zo ontzettend schattig.
Hij slaapt nog in de wieg op onze kamer dus ik kan er heerlijk van meegenieten!!

Liefs Brigitte

ja ik vind het ook erg leuk ,,, nee merk verder niets aan der ,,, denk niet dat het echt slecht is(er kan ook niks met haar begeurt zijn of zo want ze is gewoon altijd bij mij) ,,, ze slaapt niet bij ons op de kamer maar naast ons op der eigen kamer ,,, heb gelukkig een baby foon met camera ,,, moet er ook wel om lache maar in het begin dacht ik steeds dat ze wakker werd hihi ,,,

ja ik vind het ook erg leuk ,,, nee merk verder niets aan der ,,, denk niet dat het echt slecht is(er kan ook niks met haar begeurt zijn of zo want ze is gewoon altijd bij mij) ,,, ze slaapt niet bij ons op de kamer maar naast ons op der eigen kamer ,,, heb gelukkig een baby foon met camera ,,, moet er ook wel om lache maar in het begin dacht ik steeds dat ze wakker werd hihi ,,,

Sara kan het ook heel goed. Soms heel vrolijk, soms ook huilen in haar slaap. En heel soms wordt ze zelfs met een soort van gil wakker. Gelukkig werkt troosten dan goed en gaat ze weer slapen.

Terug
Bovenaan