Dromen, koud en overal om janken ;-)

Hoi meiden,

Hebben jullie dat ook??
Ik droom echt de meest bizarre dingen. Heb t gewoon superdruk in m'n slaap.

Ook heb ik het de hele dag koud en zie ik een filmpje van een zielig katje voorbij komen en huil ik alweer tranen met tuiten...

Bizar hè, wat die hormonen met je doen...

Poeh gisteren jachtschotel in de oven gemaakt, met prei, champignons en aardappelschijfjes... Had er helemaal zin in ... Viel helemaal verkeerd... Heb heel de keuken gepoetst, prullenbak geleegd, vaatwasser aan, ramen en deur open, zodat ik de geur nergens meer kon ontdekken... Voorlopig geen jachtschotel meer voor mij brrrrrrr

Jullie ook van die gekke dingen?

Ik slaap echt het liefst de hele dag... Gelukkig had ik een weekje vakantie en kon ik mezelf er aan over geven, maar of je er nou van op knapt????
Verder erg misselijk en vreselijke trek in GEZONDE dingen (fruit, groente, melk, mmmmmmm)

We moeten er wat voor over hebben he? Maar as dinsdag weer naar de verloskundige. Dan ben ik 10 weken dus weer wat om naar uit te kijken!

Ga mezelf nu van de bank af trekken om uit eten te gaan. Hoop dat de luchtjes meevallen in de pizzeria!!!!

Ja, heb het ook aldoor koud, maar we wonen nu ook in een redelijk koud huis. De badkamer is 4,5 graad!!! Gelukkig zijn er warme truien, plaids en een elektrische deken.
Slapen gaat goed, heb nog genoeg energie. Soms het idee dat ik iets vermoeider ben, maar dat kan verbeelding zijn.
Nog weinig last van geurtjes. Wel continu wat misselijk. Ik ben er wel bang voor. De vorige zwangerschap lang erg misselijk geweest en heb na de bevalling nog maanden geen kerriekoolschotel gelust.

hey mickey

ik herken het allemaal. het hoort er allemaal bij. als ik huil, dan lijkt het ook niet te stoppen haha....nog eventjes en dan schijnen we ons weer beter te gaan voelen!

gefeliciteerd!!!!!!!!!!! haha volgens mij ben je zwanger :p

Ik kan zelfs om K3 janken
kat mn collega's af
heb t koud en vreet me scheel aan alles wat ik op dat moment aantrekkelijk genoeg vind hahaha

Hoiii

Ik droom ook heel veel en ook niet zulke leuke dromen.
Voor mijn zwangerschap droomde ik bijna nooit.
Ik slaap onrustig, vaak wakker.
Ben nu net sinds deze week minder misselijk.
Heb nu een paar zieke weken erop zitten.
Alleen maar overgeven, hoofdpijn, moe.
Ik zit nu in de 10e week en het gaat beter , nou maar hopen dat het zo blijft.
Sterkte iedereen!!!

Terug
Bovenaan