dromen, misselijk en moe...13 weken voorbij

Bij mijn vorige zwangerschap was ik na 13 weken niet meer misselijk maar nu zelf de laatste ochtenden weer gespuugd. Verder blijf ik moe en droom ik de geste dromen... maar goed alles voor het goede doel! Van alles al geregeld, kraamzorg, verlof en 20 weken echo.
Volg week do weer controle gezien mijn voorgeschiedenis mocht ik a 3 weken ipv 4 weken komen. dus dat is fijn.

en Voelen jullie al iets? Heel soms het ik het idee iets te voelen op de zelfde plek waar de vk het hartje hoorde...

Ik voel regelmatig nu de kleine in mijn buik bewegen.
Ben dan wel niet meer misselijk maar heb het gevoel dat ik wel hele dagen zou kunnen slapen. Maar langer dan 12 uur in bed liggen word pijnlijk omdat ik dan last krijg van mijn heupen.
En dromen tja heb ze gelukkig niet elke nacht maar zitten soms echte en hele enge nachtmerries tussen. Dat ik echt een uur wakker lig om het allemaal weer een plekje te geven...

Hallo!

Moe ben ik nog wel, maar heb via mijn chiropractor een tip gekregen tegen de misselijkheid die voor mij echt super goed helpt. Gember werkt voor veel vrouwen tegen de misselijkheid, maar omdat ik daar niet van hou heb ik gemberpoeder en dat doe ik elke morgen op een plakje kaas en het helpt voor mij echt super!!!

Misschien iets voor jou???

Ben nu 16 weken en eindelijk sinds een week niet meer misselijk!minder moe maar slapen vind ik wel erge fijne bezigheid....hahaha...vorige keer was ik nu veel fitter maar komt denk ik ook door de kleine meid die nu rondloopt!

Terug
Bovenaan