Dromen of wat het ook mogen zijn

Hallo,

Ik heb een dochter van 2 jr en 9 mnd. Nooit problemen gehad met naar bed gaan en slapen. Nu wordt ze sinds 5 dagen rond half negen 's avonds wakker, huilend/ gillend. Naar mijn idee is ze niet wakker. Krijg geen contact met haar en niks helpt. Wil haar niet wakker wakker maken omdat dat voor mijn gevoel niet goed is. Probeer haar rustig te krijgen door haar handje vast te houden, door haar haar de strelen en haar rug en benen te wrijven. Heb niet het idee dat het helpt. Ze wordt na verloop van tijd wel stil maar na een kwartier begint het weer. Wordt er zelf ook zo moe van en bij haar merk je er de volgende dag helemaal niks van. Het zal wel weer een fase zijn maar toch hoor ik graag van andere moeders wat hun hebben gedaan om te helpen. Kan het er mee te maken hebben dat we een broertje of een zusje verwachten. Ben op het moment bijna op de helft en Liselot weet ervan en vind me buik erg leuk, lief en intresant.


Hoop snel wat te horen.
Groetjes Syl
 
hi

mijn zoontje heeft ook wel is periodes gehad dat hij dat deed, hij sliep dan ook nog, ogen dicht maar gilde en was onrustig, hij was wel jonger 1 1/2  jaar oud, maar ik heb het op nachtmerrie's gehouden. Wat ik deed was hem absoluut niet wakker maken, maar rustig over zijn wang strelen of rug, buik etc. tot hij weer rustig was en hem dan gewoon weer verder later slapen, het duurde meestal een week en dan was het weer over.

succes,
lia
 
Hai,
Mijn zoontje van 2 jaar en 2 maanden heeft dit ook. Ik hoopte dat iemand een tip had...
Gisteren heb ik precies hetzelfde gedaan als jij beschrijft, maar hem uiteindelijk toch voorzichtig wakker gemaakt en een slokje water laten drinken. Het waszo'n drama aan het worden dat het me niet goed leek. Na even knuffelen en zachtjes praten sliep hij weer snel in.
Wat zou er toch allemaal gebeuren in die kleine koppies?
Sterkte ermee, Dorine
 
Terug
Bovenaan