Dromen/onrustig slapen

Ik ben de afgelopen tijd zo erg aan het dromen. Daardoor wordt ik 's nachts heel vaak wakker. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit lang niet zo erg als nu... Laatst droomde ik dat de baby via mijn buik helemaal naar buiten kwam, echt heel raar...

Hebben jullie dat ook?

Ik droom ook over de gekste dingen, vaak niet eens in verband te leggen met miijn zwangerschap, maar gewoon gekke dingen. Mijn vriend die vreemd gaat, of ruzie met een oude bekende. Iemand zit achter me aan en dat soort dingen....

Hoort erbij zeggen ze...

Nou weltrusten alvast!

Ik heb ook van die rare dromen gehad. Dat iemand me baby uit me buik kwam halen. Echt heeeeeel vaag haha.

Of dat ik hem elke keer laat vallen als ik hem vast heb!

Ja je slaapt een stuk lichter nu deze periode, daardoor wordt je steeds wakker en je onthoudt je dromen dan beter. Ze zeggen dat je niet meer droomt als anders maar dat je het nu beter onthoudt vanwege het lichte slapen. Toch raar he al die rare dromen!
Gelukkig zijn dromen bedrog!

Oh ja, ik vanacht ook weer een bizarre droom, niet zwangerschapgerelateerd. Weet niet meer waar het over ging, maar wel dat het heel raar was. Heb dit zeker een paar keer per week nu.

hier ook die vreemde dromen, is zelfs al voorgekomen dat ik mijn vriend midden in de nacht wakker heb gemaakt om hem te vertellen wat voor raars ik nou weer aan het dromen was. vind het wel grappig eigenljik, dat ik nu weet wat voor een bizarre dromen ik normaal gesproken heb=)

Haha ik was zo gek aan t dromen, dat ik tijdens me slaap me vriend in zijn keel greep( oeps :$) , nou gelukkig werd k wel snel wakker :)), en hij sliep gewoon verder

Ik droom altijd al wel, kan elke ochtend vertellen wat ik droom. Ze zijn zo echt en levendig maar soms slaan ze echt helemaal nergens o. En wat jij verteld over de baby via je buik herken ik ook wel, heb ook gedroomd dat ik de baby van een echo foto zag veranderen in een echt kindje die ik door een luikje in mijn buik kon zien hahahaha

Terug
Bovenaan