Dromen over bevalling voorteken?

<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje.</p><p>Ik ben nu 40+5 in verwachting. Vanacht heb ik gedroomt over de bevalling en hoe de baby eruit zal zien. Is dit een voorteken dat de bevalling toch nog vanzelf zal starten? </p><p>Zondag wordt ik ingeleid d.m.v  een ballonnetje.</p><p> </p>

Ik denk dat het verwerking is dat je er toch veel mee bezig bent! Wat natuurlijk super logisch is ? Natuurlijk of niet 1 dezer dagen ga je je kleintje ontmoeten! Ik hoop voorspoedig en snel! Hoe dan ook veel succes en sterkte ❤️

Ja dat zou heel goed kunnen natuurlijk, we worden ongeduldig en de jongens willen dolgraag hun zusje ontmoeten?. Dank je wel! Linksom of rechtsom begin van volgende week is ze er eindelijk ❤

Ik denk dat je meer bezig bent met de aanstaande inleiding ? ook helemaal normaal natuurlijk! Ik heb de hele zwangerschap gedroomd over de bevalling. Dat had bij mij dus niets te betekenen ? behalve dat ik graag wilde bevallen om m’n kindje te ontmoeten.
Heel veel succes zondag!

Dat zou kunnen, met de 2e ben ik ook ingeleid dus ik weet wat me te wachten staat. Ik blijf stiekeme hoop houden dat ze zichzelf nog spontaan aankondigd. Dank je wel!

Terug
Bovenaan