Dromen over bevalling

Hey ladies,

Vannacht voor het eerst hele levendig over de bevalling gedroomd...
Teken dat ik nu echt in het derde trimester zit en dat het steeds dichterbij komt tot de baby er is :)

De vorige keren begon ik ook zo vlak voor mijn verlof heel levendig over bevallen te dromen, net alsof de mentale voorbereiding dan begint en je er langzaam klaar voor raakt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer zin in de bevalling begin te krijgen, ben zo benieuwd hoe het deze keer zal gaan..

En jullie, zijn jullie er in je dormen al mee bezig?

Ik droom (nog) niet over de bevalling. Wel heb ik vaak gedroomd dat ik een hele fles wijn op had en dan ineens dacht SH*T F*CK HELP dat mag helemaal niet!! Hahaha. Heel stom, echt meerdere keren gedroomd.

Hier ook nog geen dromen over de bevalling maar wel veel levendige lugubere dromen waarin meestal kinderen doodgaan :( vannacht was het een vrachtwagenchauffeur..

haha, die dromen! Ja ik droom al wel heel wat af. Ik krijg een geplande keizersnede en droomde dat ik al aan de beurt was. Maar ik lag niet alleen op de operatiekamer, er werden meerdere mensen geholpen en er lag een man die aan zijn knie werd geopereerd maar hij kon alles nog voelen en schreeuwde het uit, gelukkig werd ik toen (zwanger) wakker.... Nu lag ik erom, maar 's nachts wordt ik badend in het zweet wakker....

Nog geen dromen over de bevalling, maar wel veel en heftige dromen.
Laatste tijd droom ik steeds over mijn ex. Dat hij mij terug wil etc. En ik weet dan niet meer wie ik moet kiezen.

En dat terwijl ik heel gelukkig ben met de vader van mijn kinderen.....raar hoor die hormonen!
Haha

Terug
Bovenaan